Augustibebis 2012
Emelie grattis till er lilla tjej!
Emelie grattis till er lilla tjej!
Mrsnoname: nej vad fruktansvärt blir så ledsen. Så hemskt när det händer
.
Grattis till dottern Lindhaz!
Grattis Randiga Rut och LiJon!
Solrosen86; fy vad otäckt att slå i magen och sen känna minskade fosterrörelser, skönt att allt såg bra ut med bebisen.
7eHimlen då blir ju inte det så himla mycket senare än BF då, har för mig att du räknade med att gå över länge. Om det inte startar igång av sig själv så lycka till på igångsättningen imorgon.
Gick och klippte mig någon dag innan sonen föddes. Vet att det brukar vara väldigt svårt att få tid till det med en ny bebis och med syskonen. Sen ville jag inte se ut som en risbuske på alla kort
. Brukar ju bli en hel del kort tagna när bebisen har kommit.
Grattis till sonen Cupcake, ett fint namn du valde tycker mamman son valde Harry till sin första son.
Angående att vara oense om eventuella syskon och en till graviditet. Vi hade varit tillsammans i sju år innan vi började försöka bli gravida. Jag hade gärna startat tidigare. Men min sambo ville vänta, men plötsligt en dag var han redo. Vi hade inte pratat om ev syskon innan dottern kom. Men jag sa till dottern när hon låg i min famn endast några veckor gammal att hon skulle få två syskon. Sambon sa då att hon kunde få ett syskon.
Vi började försöka när dottern var 9 månader för det hade tagit oss lite tid att bli gravida. Denna gången tog det ett år att bli gravida igen. Kändes aldrig som det var sista gången jag var gravid, sista förlossningen osv. Men min man var nöjd. Tog nog upp ett till syskon ganska tidigt igen. Men bestämde mig för att inte tjata, hade ju sagt vad jag ville och försökte se om önskan försvann. Sen blev jag så ledsen för varje nej
. Men ca två månader efter att jag hade tagit upp syskon för sista gången så var det han som tog upp ett till syskon och nu sitter vi här med tre barn.
Så jag vet att man kan ändra sig när det gäller syskon. Dottern är ju inte så gammal än sommaren, hoppas ni kan komma överens när det gäller syskon.
Angelica, härligt att ni får komma ifrån sjukhuset!
A R lycka till idag!
Sen hoppas jag att ni som ännu väntar på era små inte behöver vänta så länge till!
Grattis A R till sonen, förstår att du var nöjd låter som en härlig förlossning. Är väl bekant med den känslan att man borde sova, men när de ligger där alldeles nyfödda och helt underbara är det svårt. Man har svårt att sluta titta på den härliga lilla filur man har längtat så efter att få träffa
.
Nu är det inte så långt kvar, snart får ni med träffa era små bebisar. Är det någon som har hört något från 7eHimlen, hade de inte fått tid för igångsättning? Har fått för mig det då vattnet hade gått. Hoppas att det har gått bra och att de har fått träffa sin bebis nu.