Augustibebis 2012
Vad ni har hunnit skriva idag, har inte startat datorn förren nu. Har med varit hos BM idag är i vecka 34 +2. SF-mått låg på 33 och jag ligger på mittenkurvan som jag har gjort hela tiden. Undertrycket var lite högre än vad jag brukar ha och låg på 70. Sen var hjärtljuden väldigt höga när hon började lyssna, låg på 180. Men hon fortsatte att lyssna ett längre tag, längre än vad de brukar göra och sen gick det ner till 145 slag. Vet inte riktigt varför det var så högt, har varit på ca 145-148 slag tidigare. Men jag har varit lite stressad nu det sista, har en förkylning i kroppen, hade huvudvärk och i dag var det tokigt varmt. SEn så hade hon precis petat på bebisen för att kolla hur den låg. Ligger med huvudet ner men är rörligt.
Vi brukar använda våtservetter, gillar de från libero. Har även använt tvättlappar i papper, lite grövre som inte går sönder när man blöter ner dem. Men gillar våtservetter bättre, våra barn har inte fått några reaktioner av de från Libero. När det gäller blöjor har vi föredragit Libero, har passat våra barn bra, har inte haft problem med att de läcker. Sen när man har hittat något som funkar så har det inte blivit av att vi har provat något annat.