• iväntanpådig

BF Augusti 2012

Vi har försökt få barn i 5 år utan ett enda plus. Har just Plus! Är förstås överlycklig men tillika skräckslagen/livrädd för missfall! Men som sagt man väntar inte missfall utan barn! Måste försöka intala sig det bara! Har haft lite läskig molvärk och det har tagits infektionsvärden för att utesluta infektion. Dessa visade ju ingenting! Tack och lov!

Undrar nu om någon vill följas åt till den beräknade dagen då vi ska få träffa våra bebisar och under tiden prata om allt mellan himmel ocvh jord!? Själv räknar jag BF enl. FL till 17/8 2012!

• Svar på tråden BF Augusti 2012
  • Ylviz

Idag vill jag att ni är extra glada över alla jobbiga graviditetssymtom. Igår såg vi en tom hinsäck på UL i vecka 10, 54 dagar efter äggplockning. Ett tidigt missfall. Fruktansvärt jobbigt. Så glädjs av illamåendet, det är inte alla förunnat och lycka till!

• mela86

Ylviz- hemskt ledsen för er skull! Se till att ta tid till att sörja, det är viktigt! Hoppas att ni snart kommer igång med nytt försök så fort ni är redo! Kram

• Baggs

Ylviz: Styrkekram till er. Usch, förstår inte varför det ska vara så här orättvist... Men, utan att känna till hela er historia, så sörj nu och ta vara på varandra!

• Inanna Li

Ylviz - Fruktansvärt tragiskt! Jag har varit med om det 2 gånger så jag vet hur det känns! Hoppas ni har möjlighet att försöka snart igen! Tröstkram {#emotions_dlg.flower}

• Ylviz

Tack Mela, Baggs och Inanna, eran pepp värmer! Jag ska verkligen låta det ta tid som ni säger, men jag tänkte försöka att focusera på det possitiva som att jag faktisk har varit det och då borde det kunna hända igen trots endometrios och lågt AMH. Jag har lovat mig själv och min man att inte ge upp förränn kroppen och plånboken säger stopp. Lycka till och gläds nu extra mycket av illamåendet!

• Tvåönskarblifler

Ylviz: förstår att man borde glädjas åt illamåendet, men så enkelt är det inte. MA och MF kan det bli ändå, av egen erfarenhet. Fick ett MF i v 12, mådde lika illa som jag gör nu fram till blödning. Kroppen kan verkligen lura en. Trist det som hänt er, kämpa på.

• iväntanpådig
    Ylviz skrev 2012-01-11 13:04:44 följande:
    Idag vill jag att ni är extra glada över alla jobbiga graviditetssymtom. Igår såg vi en tom hinsäck på UL i vecka 10, 54 dagar efter äggplockning. Ett tidigt missfall. Fruktansvärt jobbigt. Så glädjs av illamåendet, det är inte alla förunnat och lycka till!
    Beklagar Ylviz! Fy f-n va hemskt det måste va! Styrkekramar till er!!
  • Bolih84

I mitt fall hoppas jag att jag får glädjas ändå, trots att jag inte känner nåt illamående än så länge...
    Det visar sej på torsdag nästa vecka.
    Vart ändå lite extra orolig nu...men försöker tänka positivt!

• Majsan77
    Ylviz: Så tråkigt att höra! Otroligt jobbigt att få ett sådant besked på UL. Styrkekramar från mig också!
Svar på tråden BF Augusti 2012