• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • P A

Fan va sjukt! Vad har det blivande barnet gjort för att få en pappa som inte vill ha det?? Blir alltid lika arg när jag hör talas om tjejer som blir gravida med vilje när killen inte vill, helt galet... Tjejerna som gör detta är definitivt inte redo att bli mammor - Hade dom varit mogna till det så hade dom förstått hur viktigt pappan är!! Egoistiskt är det!
    *Suckar av uppgivenhet*

• evaviola

Ho ho! Dom kör med avbrutet samlag! Risken är stor att hon blir gravid, fattar dom inte det (bägge två) så borde dom kanske vänta med sex! Vet han om att det finns en risk, är han ju som sagt inte såå främmande för att bli pappa...

• Anonym

finns pappor som skiter i sina barn fast dom vad med på att skaffa ..
    o de e ganska många pappor som gör det....
    man kan ju inte tänka så heller tycker jag...

• Anonym

evaviola:
    ne exakt...
    hur gammal e killen?
    knappast första gången han har sex heller...

• P A

Svar till Anonym som skriver:

"finns pappor som skiter i sina barn fast dom vad med på att skaffa ..
    o de e ganska många pappor som gör det....
    man kan ju inte tänka så heller tycker jag... "

Jag känner faktiskt ingen pappa som är sån, men visst finns det. Det rättfärdigar dock inte att man skaffar barn när det är garanterat att barnet blir faderslöst! Det är omoget och egoistiskt! Det ska vara ett gemensamt beslut mellan 2 föräldrar som verklige är beredda att ta hans om det lilla livet..

• evaviola

Men hon kan ju bli gravid i alla fall. Så att säga att hon gör det mot "pappans" vilja är ju lite fel... Han skyddar sig ju inte....

• Anonym

PA:
    ja då ska mna skriva på ett papper när man skaffar barn då ..att man alltid kommer att finnas där för barnet..
    har själv ett barn som pappan struntar i o vi var 2 om att skaffa ...
    o känner fler än jag som har de så tyvärr....
    det finns aldrig några garantier att båda föräldrarna kommer alltid finnas där..
    hur lyckligt gift o man e säker på sin sak så kan de gå åt h-vete ändå...

• evaviola

PA: ja, men tyvärr är det måånga barn som blir till lite hipp som happ, och som inte har två föräldrar. Sedan som Anonym ovan säger, man kan aldrig garantera att man hänger ihop resten av livet.

• sweetiegirl 77

Vilka J*vla egosister o idioter som ens tänker tanken på att bli med barn på detta sätt!!!
    Å dom som utövar det?? FYYYYY F****NN!

Har inget mer att säga..

Tack å Hej!

• Grodas Boll

TS:

Sånt här gör mig så j-a förbannad!!!

Vilken mor har rätt att bestämma att hennes barn bara ska ha en förälder???

Fixa för f-n en man som vill ha barn istället!!!!

Alla barn har rätt till två föräldrar, och rätt att vara önskat av två föräldrar!!

Allt annat är egoistiskt.

Barn skaffar man för barnets skull, inte för sin egen skull!!!

Svar på tråden Spermier i spruta