• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • Anonym

Kan det inte vara så att hon säger att hon inte vill svälja? Och springer iväg för att spotta ut?

Huu säger jag bara hur som helst. Helt moraliskt förkastligt beteende = (

• Good News

Jag tycker verkligen helt seriöst att det hon gör borde vara fullt åtalsbart som grovt bedrägeri.

• Anonym

Good News:
    om vi säger så här då: att en kille far ut på krogen o hittar en tjej som han har sex med o tjejjen blir med barn...o vill inte göra abort för olika anledningar..
    o killen vill inte alls veta av detta barn o kommer inte att finnas där...
    då borde ju det oxå vara straffbart!!

• Good News

Anonym,

Varför då?
    Det är väl ingen som gjort något bedrägligt, eller dolt något för någon annan i din historia???

• Anonym

att inte ta hand om sitt barn är väl ändå ett lika stort brott o bedrägeri..!!!!

• idiotblondinen

Jag tycker också att det är bedrägeri. Fy fan. Varför ska en människa behöva sättas till världen för att uppfylla ett behov för en så självisk "kvinna"?

• Anonym (pucko)

vill hon verkligen lura honom o bli gravid
    hälsa hennes kille att han borde dra så långt bort om bara e möjligt
    o hon borde låsas in på psyket!!!!

• Dahlstedt

Har inte läst hela tråden...men.... Fy fan!!!
    Hur kan man göra så???
    Och Trådstartaren:- Vaddå opartisk??
    Det är du ju INTE om du vet om vad hon håller på med och inget säger till killen!!
    Då är man INTE Opartisk utan rent av Falsk..

• Anonym

ts:
    hoppas de funkar för din kompis..har tänkt på samma sak..
    du kan ju berätta sen hur de går för dom..

• Anonym (gravid)

Aja baja så får man inte göra.. Tänk om en killa sa till mej att han har kondom och sen har haft sönder den med flit eller så! Gaaahhh! Halshuggning! Men för en tjej är det okej att luras?

Min man var lite ovillig till ett barn till ett tag. Men jag tog han bara rakt upp och ner, karln kan väl säga nej! Och då var han inte så ovillig... Sen MÅSTE jag ju inte kliva av, han kunde ju inte hejda sig

Var översexig! Spela på den kvinnliga charmen! Vill han inte då så ge upp! Går han hela vägen så är han nog inte så rädd ändå..

Min man är överlycklig, ska bli far igen i feb. Bara svår i starten..

Föresten skulle jag vägra suga av honom, vill han inte så får han fixa det själv. Men är välkommen till "grottan".. ..

• Anonym (Fundersam)

Jag är som sagt var kompis med tjejen och inte med hennes kille. Så hur snäll kompis är jag om jag går till hennes kille och berättar det. Det hon gör har hon sagt till mig i förtroende, jag anser inte att man gör så emot en kompis. Ett löfte är ett löfte.

För allas vetskap så vet killen precis hur stor chans det är att bli gravid med den metoden.

• Anonym

Kan du inte tala om för din väninna att det inte är rätt att lura någon att bli förälder mot dennes uttryckliga vilja..?

Svar på tråden Spermier i spruta