• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • evaviola

Men varför skyddar hennes kille sig inte om han inte vill riskera att bli pappa!?! Det går ju liksom ut på samma sak!

• Norix

oavsett om dom kör med avbrutet samlag eller inte är det väl omoraltiskt som hon gör. Jag förstår inte skillnaden. Killen tror säkert att det är säkert att köra med avbrutet samlag.

• sweetiegirl 77

evaviola

går ut på samma sak???? ... hon tar ju och inseminerar ju bokstavligen in spemierna själv, utan killens vetskap.. om hans vetskap ingick, så skulle han komma i henne. Tycker inte att det är samma sak!

• evaviola

Tror gör man i kyrkan....
    Ja, jag fattar helt enkelt inte.
    Så om hon blir gravid nu är det spelar det ingen roöö om det har blivit med eller utan spruta, det är hennes fel i alla fall?

Och ja, jag tycker det är fel gjort av henne, det är inte det som stör mig...

• evaviola

sweet17: Ja, han fattar ju antagligen inte att hon kan bli gravid med avbrutet....

• Anonym (Fundersam)

tack för alla svar intressant disskution det blev av det hela

• ReRant

Vilken brutalt puckad kille som inte använder kondom om han absolut inte vill bli pappa.
    Vilken brutalt puckad brud som tar en spruta och sprutar in massa spermier i hemlighet.

Tja, dom verkar ju passa ihop rätt bra.

• xSBx

jag måste fråga (fast jag inte läst hela tråden så det kanske är fler som frågar)
    Men har hon berättat hur det går till helt praktiskt?
    Ok hon tar satsen i munnen spottar ut det och tar en spruta..
    Men det kan hon ju inte göra i sovrummet så när han kommit springer hon då direkt in i badrummet utan att svälja någon spermie och vad använder hon för anledning att springa iväg direkt.

Jag skulle nog tycka det var konstigt om jag vore kille att jag kommer tjejen skuttar ur sängen och in i badrummet..

• Anonym

hahahaaa...eller hur...har oxå frågat de..
    lite skumt..

Svar på tråden Spermier i spruta