• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • Idus

TS säger hela tiden att hon är opartisk...Skulle jag ha en kompis som gjorde på det sättet skulle jag inte ha några roblam med att säga till henne att jag tyckte det var fel. Sedan så önskar jag inte att hon inte ska få barn, men det kanske kommer ett bättre tillfälle att skaffa barn än att behöva göra det utan att killen vill det...

• Anonym (Go!!!!)

Jag tycker att det är helt rätt av TS och inte säga något alls till sin kompis! I tidigare inlägg säger TS "jag ska varken uppmuntra eller avfärda" alltså vara helt opartisk.

Jag vet massor av kvinnor och då menar jag ÄLDRE kvinnor typ i 30 års åldern som gjort liknande saker. De har inte varit omogna personer....Självklart är det lätt för er som aldrig blivit nekad barn att vara "moraltanter", men tänk er dem som får tomma löften, förhoppningar för att sedan bli sviken igen p g a mannen är för barnslig och självisk!!!!!!

Jag vet inte hur situationen är i hennes fall, men jag hoppas att det funkar. Det verkar ju himla konstigt att killen som är så emot barn inte skyddar sig bättre, låter som någon sjuk lek ifrån hans sida. Jag kan slå vad om att sedan om hon blir gravid kommer han att försöka tvinga henne till abort. Även fast han själv tagit risker genom avbrytet samlag!

• Anonym (Go!!!!)

Och om någon säger det är ju bara att byta man.....Tillåt mig skratta, nästan alla män idag är lika "barnrädda". Det är ni som haft tur

• Bigfoot

Anonym (go!!!): Men vem vill ha barn med någon som är självisk och barnslig? Och vilket barn vill ha en sån pappa?

• Anonym

alla sätt är bra utom de dåliga

nä men seriöst så tycker jag det är helt fel att göra så av henne

• Anonym

tycker som du anonym go..
    jag skulle oxå kunna tänka mig att göra så..

• MariaMagdalena

Skulle nog aldrig våga göra något sådant själv....Men jag förstår att någon skulle kunna göra så.
    Är själv tillsammans med en kille som jag älskar och vill inget helldre än att få barn tillsammans med honom. Men han VÄGRAR att ens kompremissa i saken, han säger att han aldrig kommer att ändra sig och om det inte passar ska jag hitta någon annan. Jag önskar inte ens min värsta fiende att befinna sig i samma situation som jag. Att älska någon som absolut inte vill och att bli nekad den sak som du vill så otroligt mycket! Skitjobbigt...Inte roligt att vara konstant ledsen.....

• Norrland77

Att män skulle vara barnrädda? Ja, tacka fan för det om de OFRIVILLIGT tvingas betala underhåll för ett barn i 18 år!!!!!!!

Det är sånna som TS kompis som skapar barnrädslan hos killar.

• 1malle

norrland 77
    exakt...så sant så...

Svar på tråden Spermier i spruta