• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • kristinah

Men vad är detta+
    Tycker TS verkligen att det är OK att göra sin kille till pappa mot hans vilja?

det är ju inte något LITET beslut utan ett beslut som kommer att påverka dem båda för resten av livet!
    Killen kanske säger nej för att han inte vill bli pappa till just HENNES barn!

Har du tänkt på det? Att han kanske inte känner att hon är den rätta att skaffa barn med....

Vad har barnet för nåt att säga till om?
    Tänk om pappan tar helt avstånd från ett eventuellt barn som blir till på detta sätt...vad ska hon säga då? - " jo mamma tvingade din pappa till du skulle bli till?"

Oj, ja "kompisens" kille förståss...inte TS...

• Anonym (Tror)

Jag tror det är TS som kör med detta....
    Men hoppas hon slutar nu för det är omoraliskt.

Prata med killen, så kanske han ändrar sig, men jag kan lova att
    han kommer att bli j**ligt arg om du lurar honom.

Ett barn förtjänar två föräldrar!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Bigfoot

Anonym (tror): Det här är tredje tråden på kort tid med olika variationer på samma tema, så du kanske har rätt...

• Anonym

anonym tror:
    ett barn förtjänar väl båda ssina föräldrar i andra samanhang oxå..
    har ett barn vars pappan skiter i...
    o det e inte för att vi inte var överens om att skaffa detta barn.

• evaviola

Men är det ingen som har reagerat på att dom kör med avbrutet samlag? Sä jävla rädd kan han inte vara för att bli pappa. Ja, det är fel av kompisen att använda spruta, men hon skulle ju kunna bli gravid vid avbrutet samlag oxå. Eller hur?

• Anonym (Go!!!!)

Alltså ursäkta mig, men att det har funnits så många trådar under så kort tid bevisar inte det som TS säger att det är många kvinnor som använder sig av den metoden????? Jag tycker att det här har börjat urarta totalt! Börja spekulera i om det är TS eller inte som skrivit inlägget? Står det någonstanns att hon ville ha erat medgivande? NEJ...det är inte ens om detta är rätt eller fel den här tråden handlar om!!!!!!!! Hon frågar om det är möjligt eller inte...Inte om ni anser det vara moraliskt rädd eller inte....Ibland blir man bara så upprörd

• Anonym (Go!!!!)

Jag menar naturligtvis RÄTT!

• evaviola

INGEN som reagerar att dom kör med avbrutet samlag? Bara jag då tydligen....

• Anonym (Vill ha)

Faan vad smart, jag själv vill ha barn men inte min kille eftersom vi enbart vart tillsammans i 3 veckor, men jag känner mig redo. Har funderat på hur man sa göra och detta verkar vara en super ide, tusen tack.

Go go girles...we rules

• Anonym

jo, det fungerar nog tror jag..om man gör det direkt. Gör inte en del lesbiska det i självinseminationssyfte? Har bestämt för mig det. ..men det måste nog ske ganska omedelbart tror jag, kan se tjejen ifråga springandes in på toa med munnen full...ja, vad gör inte en del..

Svar på tråden Spermier i spruta