• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • W B

Fast såklart ska han också se till att skydda sig. Det är ju ganska lätt att bli gravid vid avbrutna samlag om man gör det över en längre tid. Inte precis en preventin metod som fungerar. Han borde få veta vad hon gör så han kan börja köra med kondom eller lämna henne.

• idiotblondinen

Håller man på så så är man fan inte värd att bli påsatt. A shame.

• NiXxI

Vidrigt sätt att göra ett framtida barn till enförälders-barn.

• Michaela83

Jag blir helt paff av att läsa ditt inlägg TS...
    Finns det verkligen tjejer som håller på så där!? Trodde att det bara var en myt, eller bara händer i såpor...

AVRÅD DIN KOMPIS!!!

• 1malle

Jösses hur detta har utvecklats...

Faktum kvarstår ju ändå:
    HON LURAR HONOM, o i och med det så hoppas jag att hon inte blir gravid..
    Lixom fel grunder att skaffa barn på.
    O om barnet en dag frågar då??????
    HUALIGEN!!!

Håller med andra i deras tycke...Sånna tjejer ger oss andra tjejer dåligt anseende..
    Visst det finns många fler som kanske lurar til sig ett barn, men HUR många killar finns det då inte som "lovar" att dra sig ur innan de kommer men sen påstår sig inte ha hunnit?????

Säger som jag alltid har sagt...
    Var o en ansvarar för sitt ege sexliv, fast i hop med sin partner då förstås...
    Och vad som sker i detta fall är helt oacceptabelt hos sin partner, tror ärligt inte att "kompisen" älskar sin kille utan bara e ute efter att bli gravid...

Fy skäms på dej "kompisen"...

• sugaboo

Undrar om det funkar? Inte för att jag går i dem tankarna men undrar om man kan bli gravid på det sättet??

• Anonym (Becker)

sugaboo: Boris Becker har bevisligen blivit far på detta sätt. Se tidigare inläggg i denna tråd.

• Anonym

tycker att hon får göra som hon vill...hon kanske vill uppfostra sitt barn själv.vem vet?
    killen måste ju veta att hon gör de ..eller springer hon nån annanstans när hon gör de , munnen full med sperma..

• Nattsaga

Anonym 6274344:

"tycker att hon får göra som hon vill...hon kanske vill uppfostra sitt barn själv.vem vet?"

du tycker hon ska göra som hon vill och inte bry sig om vad killen vill alls eller och hans känslor, han kanske inte vill sätta en unge till den här världen än , är det så jävla svårt att acceptera får hon väll söka sig till en spermabank eller något så hon kan skaffa barn på egen hand utan att utnyttja någon annan.

• Cinnalinna

Vad jag vet sa är saliv spermiedödande, tror inte det är en effektiv metod. Hon kan bli gravid ända med avbrutet samlag, behöver inte halla pa och mygla.
    Om mannen inte vill ha barn ska han inte göra avbrutet samlag alls utan ta pa sig en kondom istället.

Svar på tråden Spermier i spruta