• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • turia

När jag tänker efter så var inte situationen sån som du säger..
    utan det var iaf en spruta inblandad, de hade inte tid att ha sex så hon tog satsen i spruta..
    mysko tyckte jag iaf..

• Lakritstrollet

Men snacka om förnedrande sätt att bli gravid på! Har folk ingen skam i kroppen??
    Om killen inte vill så respektera det eller skaffa en annan man som vill ha barn.
    Vad fan ska man säga till sitt barn sen? Mamma spottade sperma i en spruta och inseminerade för att få dig??
    Jag skulle inte kunnat se varken mig själv eller mitt barn i ögonen om jag gjort en sån sak..
    Den som ens funderar på en sån sak har större problem än "barnlöshet".

• Anonym (Fundersam)

Alla får ju tycka som de vill. Men att önska en av sina medsystrar att inte få barn...tja jag vet inte kanske borde vi kvinnor blir mer som männen och hålla varandra bakom ryggen

• Maroschka

Gör hon det på rätt sätt och MED mannens vetande så hoppas jag det går bra men attt göra som hon gör nu är ett så vidrigt beteende att man blir alldelens matt!!
    DÄRFÖR hoppas jag attt hon inte blir gravid nu utan får tid attt mogna och fundera och sedan lyckas på ett ärligt och bra sätt!

• Anonym

Det är sånna tjejer som hon som ger oss övriga dåligt rykte...

• Anonym (idioter)

"Alla får ju tycka som de vill. Men att önska en av sina medsystrar att inte få barn...tja jag vet inte kanske borde vi kvinnor blir mer som männen och hålla varandra bakom ryggen "

Jag tror inte att så många killar skulle hålla deras killkompisar om ryggen om de bestämde för att göra sin flickvän gravid utan att tjejen ville det. Men det finns ju alltid undantag (från båda könen) om en tjej nu skulle bli gravid mot sin vilja så har hon iaf ett val som inte en kille kan göra.. och det är att göra abort (vilket dock inte ursäktar att killar ska försöka göra tjejer gravid utan att dom vill det).

Men helt alvarligt måste det ju saknas någon iq hos dig och din kompis när ni tycker det är "rätt" att göra på detta sättet. Det är egoistisk man gör fel både mot det barnet som eventuellt skulle komma till och mot killen.

och blir man dåligt behandlad av en kille SÅ GÖR MAN SLUT.

fy fan vad jag avskyr sånna egoister som bara tänker på sig själv och sitt eget bästa. Om jag vore kristen och trodde på gud skulle jag hoppas att gud straffade din tjejkompis med att aldrig någonsin kunna få barn.

• Långbenopluto

Det är bara att inse att både TS och hennes kompis är väldigt omogen.....

Jag hoppas att TS kompis finner en annan väg att bli gravid; nämligen genom att BÅDA vill, annars finns det en risk att TS kompis blir ensam, och hur kan det vara bra för barnet?

• Helusa

mhm haller me med alla andra har , *host* Ts har en ''kompis'' ( jag har ocksa en kompis som har en kompis som hade en kompis o den kompisen sa att hennes vannina traffade din kompis och att din kompis vill traffa dig framfor spegeln .........

kopmisen min halsar din kompis kompis att halsa sin kompis
    fy o skam , ajabaja

• Millenium

Din kompis gör ju till att börja med fel som tvingar sin kille till något han inte vill vilket säkert slutar i att dom gör slut om hon får som hon vill, sedan måste ju han vara helt dum i huvudet som inte använder kondom det är faktiskt bådas ansvar blir hon gravid får han på sett och vis stå sitt kast eftersom han ska som hon skyddas sig.

• W B

Shit.. trodde inte det fanns tjejer som gjorde såna saker. Jag trodde seriöst att det var en myt :-/

Tur att man inte träffat en sån och istället fick välja när man själv var redo för barn

Svar på tråden Spermier i spruta