• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • Jenny054

jag hoppas verkligen inte att hon heller blir gravid...
    INTE genom denna metod..

STACKARS KILLE!
    Fy satan vilken elak tjej.. Bli så förbannad av att läsa om hennes stora ego!!

Hade jag varit kille och fått reda på att min tjej gjorde så skulle jag DUMPA henne på en gång!!!!

Ett barn ska man vara 2 om, inte köra upp en spruta i underlivet utan killens vetskap..
    Hon borde SKÄMMAS!

• Anonym (Fundersam)

Som sagt var, jag är helt opartisk eftersom det handlar om en nära vän till mig, men jag tror även att jag skulle vara det ifall det handlar om någon jag inte kände. Jag menar vem är jag att döma? Jag vet ju inte hur taskig deras män är emot dem?
    Anledningen till att jag påpekar hur många kvinnor som lurat deras män, är bara för att visa hur pass vanligt det är, oavsett metod!!!!!! Har även sett forum här inne då kvinnor stöttar varandra för att lura till sig barn!

• Anonym (idioter)

Hur egoistiskt är det inte att skaffa ett barn trots att killen inte vill.. om han inte vill ta något ansvar för barnet sen då? Ska ungen behöva växa upp utan pappa helt i onödan? Vill man ha barn så gärna så får man väl helt enkelt leta upp en kille SOM VERKLIGEN VILL BLI PAPPA. Det är när sånna idioter som din kompis hittar på sånna saker som man verkligen lider med killarna och nästan (men bara nästan) borde införa tvångsabort...........
    Jag tycker för övrigt oavsett vilket sätt om man skiter i p-piller eller gör som din kompis är det lika dumt om killen inte vet om det. Barn ska vara på bådas villkor. Oavsett om din kompis är 15 eller 50 så säger jag bara VÄX UPP.

Hade jag en kompis som berättade något sådant för mig skulle jag inte tveka en sekund och tala om för henne vad jag tyckte om det hela. En kompis som är en sån pass egoist skulle jag lika gärna kunna vara utan. Då vet man vad dom är kapabla till för att få sin vilja fram.

• Nattsaga

Eftersom man inte får spekulera om nått så tönker jag inte skriva vad jag heller tro...men.... hm ja .

• turia

exakt denna undran var uppe för några månader sen- har hon fortfarande problem??

• My sunshine

kalinan: jag sa inte att det e så utan jag har för mig att jag har läst om det nånstans för länge sen...

• NizzY

jag säger samma som Jenny , fy fan va vridigt att luras så

• Nattsaga

Ts, du vet inte om deras män är taskiga mot dem? om så är fallet borde de väll göra slut med mannen om han behandlar henne illa eller? Eller tycker du det är taskigt av honom att inte vilja ha barn med henne än?

"Anledningen till att jag påpekar hur många kvinnor som lurat deras män, är bara för att visa hur pass vanligt det är, oavsett metod!"

jag undrar varifrån du får din fakta om det, eftersom du vet det här så väl?

• Anonym (Fundersam)

*Viftar med vita flaggan*

• Anonym (Fundersam)

Turia. Jag har inte skrivit om det här tidigare. Har det här ämnet diskuterats tidigare????

Svar på tråden Spermier i spruta