• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • Anonym (Fundersam)

tycker att detta har urartat lite frågade ju bara en grej om det går att bli gravid på det viset inget annat

• Anonym

Nattsaga:
    de e väl upp till henne o killen..jag tycker de e ok o göra så..
    sen var de ju int de ts frågade om heller om de var ok eller inte...
    så vitt jag har läst så frågade hon aldrig om vad andra tyckte om den iden..
    eller???

• idiotblondinen

Ts, tyvärr så vet jag inte. Men jag hoppas att det inte går.

• Norix

om någon gör något så pass omoraliskt får man väl vänta sig att man får reaktioner.

• Nattsaga

Anonym 6277525 : vadå upp till henne och killen? Killen är ju inte med på att vilja ha barn?

suck.

• 1malle

Alla som e MOT detta säger FY
    o alla som e FÖR säger BRA
    Så kan vi ju sen tala om vad som är rätt eller fel...
    Jag börjar:
    FY

• Norrland77

Skulle inte förvåna mig om det går, men fy fan vad lågt!!!

• öbarn

fy vad styggt.. barn har man resten av livet.. barnen blir lidande av detta om det tex blir separation..

• Anonym

seperation kan de ju ändå bli...de finns ju inga garantier att ett förhållande varar hela livet ut bara för att man planerar eller har barn tillsammans..
    de e ju en risk du tar ändå..
    nattsaga:
    ne de har du ju sant i men de var ju inte de ts frågade om ....om de var rätt eller fel..

ts:jag har ingen aning om de funkar ...de lär din kompis märka =)

hej då..

• Anonym (grymt)

Tycker jag verkar som en grym grej :) Go girl! Hoppas det funkar så att hon kan få ett litet knyte nån dag :)

Svar på tråden Spermier i spruta