• Anonym (Fundersam)

Spermier i spruta

Jag har en fråga som jag behöver få svar på....En kompis till mig vill bli gravid trots att hennes pojkvän inte vill.
    Just nu använder de sig av avbrytet samlag, och min kompis kollar när hon har ägglossning, sedan tar hon hans sats i munnen, spottar ut det och drar up det med en spruta och sprutar in det....
    Nu undrar jag går det verkligen att bli gravid på det sättet? hur länge överlever spermierna??? Eftersom det är blandat med saliv funkar det verkligen då????

• Svar på tråden Spermier i spruta
  • Santisen

Måste bara säga att det finns faktiskt äldre kvinnor som lurar till sig graviditeter.
    Så nu tycker jag inte att vi ska göra det till någon åldersgrej.

oavsett om hon är 16 eller 50 så är det lika fel.

• My sunshine

jag har för mig att det finns lag på det där oxå inte helt säker men har för mig att jag har läst nånstans att om man lurar sig till en graviditet så behöver inte pappan ta nå ansvar överhuvudtaget av barnet inget underhålls stöd etc o om mannen väljer att anmäla "mamman" kan hon bli skyldig till att ha lurat nån som vart i god tro eller nå sånt o kan bli stämd o det kan gå till domstol m.m..det var samma med dom där pillrerna om man har svårt att bli gravid så får man utskrivet nå piller som hjälper till på traven men då måste både killen o tjejen skriva under nå papper och bekräfta att det verkligen e så... e inte säker om det e samma sak när man tar en spruta för att trycka upp det o bli gravid men jag e ganska säker...

• Anonym (Becker)

För något år sedan förlorade den tidigare tennisspelaren Boris Becker ett faderskapsmål. En rysk prostituerad i Miami hade blivit gravid (och fött barn) genom att utnyttja den teknik som TS beskriver.

• Maroschka

FY för sånna människor som henne!!! Det var bland det vidrigaste beteende jag hört talas om. Hur kan hon anse sig ha rätten att bestämma hur HANS liv ska ut för all framtid!
    Jag blir verkligen upprörd. Skulle ge allt för attt veta vilka dom var och få berätta för killen...
    HOPPAS HOPPAS HOPPAS att hon INTE blir gravid!

• Anonym (Fundersam)

jag är helt opartisk tummen upp visade bara att jag fått svar på frågan, att de är fllt möjligt...änkerinte döma någon det r hennes ensak hur hon vill göra det är u lika fel i att skita i at ta p-pillren men då blir det inte ett sånt här ramaskri!!!??? fel eller inte det ä henes probm elr hu?tänker d inte beättadetför killen...hur måga här inne skiter i sina p-piller och blir gravda???bara en fråga!!!!!!!!??

• kalinan

my littel: om så vore fallet skulle nog både var och varannan man säga att de blivit lurade för att slippa försörjningsansvar för sin avkomma. Däremot vet jag att saken har debatterats för ett tag sen, just för att mannen KAN bli lurad och då inte undkommer ansvaret. Så jag är ganska på att du har fel i ditt påstående, men rätta mig gärna någon som vet bättre!

• Nattsaga

Ts. folk tycker det är lika fel att skita i o ta p-pillerna också, sak samma, det är ju lika idiotiskt båda två sakerna. Varför måste du komentera ALLA andra som gör likadant i ungefär varenda inlägg? Det är lika fel oavsett hur många som gör det. Det är ungefär som du måste veta att fler gör likadant för att känna att det är ett ok beteende och många gör så? och nu är det inte ens DU som gör så....

Stackars kille.

• Anonym (Fundersam)

Hur man kan sitta och hoppas hur en annan människa inte ska bli gravid, förstår jag däremot inte..... Det tycker jag rakt är elakt!!!!!!!

• Nattsaga

Ts, du förstår verkligen inte VARFÖR folk inte hoppas hon blir gravid? Kanske för hennes hemska beteende mot hennes kille som inte ens vet vad hon sysslar med, det är förj*vla taskigt!

Svar på tråden Spermier i spruta