Sjuksköterskestudenter!
Jaha, och om de hittar någon ebbakarline eller nina vad ska de göra åt det? Jag är inte dem oavsett. Du verkar ju bara vara för rar.
Man får väl dela sina erfarenheter även om man jobbat i ett annat land? Behöver ju inte vara så tjaffsigt här för det.
Har skrivit ut första kursplanerna, schemat och så nu. Min skola kör med PBL.
Vad är skillnaden mellan det och det traditionella lärandet?
Jag blir lite smått nervös och så när jag läser igenom kursplanerna, litteraturlistorna m.m. Men jag måste intala mig själv att så som jag känner så känner alla.
Jag hoppas att jag ska komma in i det snabbt. Just det här med att leta litteratur, vart man ska börja, hur man ska lägga upp läsandet, skrivandet gör mig nervös haha och lite rädd.
Men men nu kör vi =D
Nån som vet om det brukar vara en rookieperiod i Nyköping eller om det bara hålls i Eskilstuna?
Hur mycket använder man de tre böckerna Omvårdnadens grunder?
Hittade en annons på Blocket där de sålde alla 3 för 850kr, går troligen att pruta lite.
Tänkte låna böcker från Bibblan mest men oftast är det 7-dagarslån eller så har bibblan inte böckerna inne. Så vissa böcker antar jag att man måste köpa.
Hur har ni gjort?
De böckerna använde vi mycket den första terminen iaf och ska använda dem en del nu i termin tre också :)