Sjuksköterskestudenter!
Omvårdnadens grunden har jag använt både i termin 1 och 2, säkert mer nu när jag fortsätter termin 3. Är de enda böckerna ja (hittills) köpt :)
Omvårdnadens grunden har jag använt både i termin 1 och 2, säkert mer nu när jag fortsätter termin 3. Är de enda böckerna ja (hittills) köpt :)
Jag köpte också dem böckerna på blocket för ungefär det priset. :) Kostar 1500kr nya som paketpris så det är definitivt ett bra köp. ;)
Jag tänkte på VFU. Hur har ni med barn gjort om ni fått en starttid på 07.00 en bra bit hemifrån?
Min man börjar 05.00 så det är jag som lämnar barnen. Om jag får en VFU inne i stan, 40 minuters resväg blir det svårt för mig att börja 07.00.
Finns det möjlighet att byta scheman eller sådär?
Önskar vi hade släktingar som kunde ställa upp men vi har ingen, jo kompisar med barn men vet inte hur mycket man kan begära från dem?!
Min man har en bonusdotter på 17år som kanske kan ställa upp när det blir krisigt
Jag började kl 7 på min vfu men mitt dagis öppnar kl 6.15 så det var inga problem och jag har bara 25 min till det sjukhuset så det gick. Men det är ju ett problem om det kommer bli så sen när du börjar jobba också. Kanske kan höra med dagiset om dem har möjlighet att öppna tidigare?
Någon som läser eller ska börja läsa till ssk på Linnéuniversitetet?