• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Loojsen

Haha någon mer som tycker att Victoria påminner om Gunilla ifrån hollywoodfruarna??

• Loojsen

Hahhaha nä, oj såg nu att du skrev det också! Haha. Helt sjukt lika tycker jag! Fast jag gillar Victoria betydligt mycket mer ^^

• Fröken Smilla
    Loojsen skrev 2012-02-23 10:30:40 följande:
    Hahhaha nä, oj såg nu att du skrev det också! Haha. Helt sjukt lika tycker jag! Fast jag gillar Victoria betydligt mycket mer ^^
    great minds think alike håller med om Victoria hehe
    lillaarta.blogspot.com - om en singels barnönskan
  • Agapi
    Loojsen skrev 2012-02-23 08:53:17 följande:
    Haha någon mer som tycker att Victoria påminner om Gunilla ifrån hollywoodfruarna??
    Precis vad jag tänkte på när jag såg senaste avsnittet! låter precis likadant när de pratar engelska
  • Loojsen

Haha ja och deras munnar ser likadana ut när de pratar! Haha till och med rösten ^^

• Loojsen

Tycker du det? Jag tycker att hon är störtskön! Hon ser inte ut som en "vanlig" modell, det gör henne mer intressant tycker jag

• Topcom
    Loojsen skrev 2012-02-24 10:33:28 följande:
    Tycker du det? Jag tycker att hon är störtskön! Hon ser inte ut som en "vanlig" modell, det gör henne mer intressant tycker jag
    Haha ja, hon e väl skön men jag ser henne inte som någon cool modell. Såg henne på centralen för några dagar sen. Kvinnan stod som en ostbåge och tittade upp i taket. Tänkte väl på spöken och mentalsjukhus i sin egen lilla värld xD ihih
  • MrsTM

Är det bara jag som tycker att ingen av tjejerna är särskilt vacker? Klart att de är snygga, men ingen har ju direkt Mini Andéns WOW-faktor.

Men måste jag välja en favorit väljer jag Jenny.

Svar på tråden Top Model Sverige!