• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Primmeling

Fast snoppen lär ju vara bortopererad om hennes könsbyte är så färdigt som det verkar...

• liliou

Har bara sett de tre första avsnitten, men de flesta av tjejerna är väl utplockade för att de knullat med den manlige programledaren, eller för att han vill knulla dom. Han är så sjukt jävla äcklig så jag klarar inte av att se mer.
    Han vill ju bara se småtjejer i porriga kläder och smink. Speciellt hon den lilla 16 eller 17åringen, det är ju fan barnporr. Skäms även över Sverige för deltagarna är så tafatta, fula och dåliga.

• Risifrutti

haha alltså viktoria, varför verkar hon så blåst för? Eller är det bara jag som känner så? Det kanske är något i sättet hon talar på?Obestämd

• Cherrry

Stod i Aftonbladet att Viktoria har aspergers kanske därför hon Är lite konstig . Tycker oxå att Jonas är skit vidrig äcklig

• Risifrutti
    liliou skrev 2012-02-28 20:22:42 följande:
    Har bara sett de tre första avsnitten, men de flesta av tjejerna är väl utplockade för att de knullat med den manlige programledaren, eller för att han vill knulla dom. Han är så sjukt jävla äcklig så jag klarar inte av att se mer.
    Han vill ju bara se småtjejer i porriga kläder och smink. Speciellt hon den lilla 16 eller 17åringen, det är ju fan barnporr. Skäms även över Sverige för deltagarna är så tafatta, fula och dåliga.
    Iförsig håller jag med dig om att vissa ser väldigt små ut. När jag satte på TVn för någon vecka sedan (när det där  avsnittet med makeovers kom på tv) så var det första jag såg på skärmen en gråtande rebecka (som inte ville färga sitt hår) och min första tanke var "jaha, nu kommer allttså det där dumma programmet om mammor som tvingar sina små barn att vara modeller" haha men sedan insåg jag att det var den vanliga topmodel Cool
  • Risifrutti

"your boyfriend is going to like your titties" eeeh va? Så irriterande han är!!! 

• Risifrutti
    Cherrry skrev 2012-02-28 20:30:42 följande:
    Hur pratar Jenny egentligen
    ja visst är det störande haha
  • Cherrry

Jävligt störande låter lite efter om man ska säga så. Viktoria gjorde ju inga bra bilder

Svar på tråden Top Model Sverige!