Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Favoritar :)
Tycker inte att det var särskilt likt faktiskt :-/ näsan är inte lika "grov" och händerna verkar inte heller "identiska" eller vad man ny ska kalla det.. Men visst liknar hon en kvinnlig Zlatan.
Gillar henne i vilket fall som helst.
Har en man bytt kön från man till kvinna är hon en kvinna. Punkt. Ingen "hen" eller "h*n" eller "han". Det är en "hon".
Bara en liten parentes jag stört mig på i diskussionen
Kan vi gå tillbaka till att diskutera tjejerna, vem som har störst chans att vinna, vem som är bäst/sämst på veckans fotografering osv?
Bra där Nemi76. Började bli en Sibel tråd detta.
Har väldigt svårt och säga vem som kommer vinna. Jamilla som var supet bra åkte ju. Sen då tycker inte jag någon annan har wow effekt. Dem är så vanliga svenska tjejer som är söta. Blir ju inte ens bra på bild och kan inte röra sig, stela som fan!
vet inte alls vem som kommer vinna. stör mig på nått hos alla haha tyvärr.Jenny kanske vinner hon har ett speciellt utseende tycker ja men tycker inte hon är söt alls.
Alltså, om nu Sibel varit kille så vad spelar det för roll?
Men jag måste säga att jag tvivlar på det, i Malmö där jag jobbar så finns det väldigt många tjejer som ser ut ungefär så där. Tror inte att alla de bytt kön. 
Innan tyckte jag Sibel var gräslig men jag tycker hon lugnat ner sig nu och blivit mycket mer sympatisk. (om än överdriven)
Har svårt att se att någon av de här tjejerna skulle hävda sig på 'riktigt' i modellvärlden. Framför allt undrar jag vad i hela världen deras lärare i engelska pysslat med under lektionerna. Det är så jag skäms över allas dåliga engelska.