• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Agapi
    MrsTM skrev 2012-02-24 13:16:09 följande:
    Är det bara jag som tycker att ingen av tjejerna är särskilt vacker? Klart att de är snygga, men ingen har ju direkt Mini Andéns WOW-faktor.

Men måste jag välja en favorit väljer jag Jenny.
    Jag är helt tvärtom. Tycker flera av tjejerna är vackra och har alltid undrat vad folk ser i Mini. Enligt mig är hon långt ifrån snygg. Konstigt att man har så olika smak ändå.
  • mfe

På sista bilden ser man ju verkligen att det är h*n!

• Astarte
    mfe skrev 2012-02-25 19:27:46 följande:

Tycker du? Det tycker inte jag, jag tycker knappt det är likt alls. Det kanske skulle kunna vara en bror, men jag är tveksam till och med till det. Jag har fortfarande svårt att tro att man ens kan ha hunnit med en fullbordad könsredigiering när man är 23.
  • Mynta

Tycker inte heller att det var speciellt likt faktiskt, jag är tveksam till att det är samma person.

Astarte Alexandra Bryngelsson (hon som fick alla halsbanden i första eller andra programmet, hon fick lämna i samma veva) är transsexuell och lika gammal som Sibel. Hennes operation gjordes i juni 2010, så helt omöjligt är det inte. Men precis som du är jag tveksam. Opererade personer brukar ändå ha ganska tydligt manliga drag, och det tycker jag nog inte att Sibel har faktiskt (utom på vissa bilder).

• RS89

jag undrade också om det var en bror hahah.. men nej det är Sibel.

och förresten han är snart 24 =)! 

• stephanie 1987
    RS89 skrev 2012-02-25 19:21:06 följande:
    2 bilder på Sibel som 14åriga pojken Mahsun, en ganska stark personlighet redan =D?

Men oj, har inte haft en tanke på att hon skulle vara kille!
    Men det syns ju utan tvivel på bilderna att det är hon.
  • DetVarJag
    mfe skrev 2012-02-25 19:27:46 följande:

Svar på tråden Top Model Sverige!