• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Kimona

Antar att ni inte sett America's Top Model där Isis var med

• zigne
    LovisaHjärtat skrev 2012-02-26 19:47:46 följande:
    Alltså, om nu Sibel varit kille så vad spelar det för roll?
    Men jag måste säga att jag tvivlar på det, i Malmö där jag jobbar så finns det väldigt många tjejer som ser ut ungefär så där. Tror inte att alla de bytt kön.  Tungan ute

Innan tyckte jag Sibel var gräslig men jag tycker hon lugnat ner sig nu och blivit mycket mer sympatisk. (om än överdriven) 
    Har svårt att se att någon av de här tjejerna skulle hävda sig på 'riktigt' i modellvärlden. Framför allt undrar jag vad i hela världen deras lärare i engelska pysslat med under lektionerna. Det är så jag skäms över allas dåliga engelska.
    Jag kan inte ta denna tävling på allvar!! Och det är väl inte meningen heller då det mest är till för att TV3 ska få in reklampengar. Kan aldrig på fullt allvar tänka mig att Sibel skulle gå på catwalken. Jo möjligtvis på någon bygdegård som har en liten modevisning.  Får man säga så utan att bli avstängd? Om inte så tack och adjö då!
  • Duckan

Kimona, jo absolut har jag sett ANTM när Isis var med, men vad vill du säga med det? Förstår inte riktigt?

• Yn84
    zigne skrev 2012-02-27 13:06:14 följande:
    Jag kan inte ta denna tävling på allvar!! Och det är väl inte meningen heller då det mest är till för att TV3 ska få in reklampengar. Kan aldrig på fullt allvar tänka mig att Sibel skulle gå på catwalken. Jo möjligtvis på någon bygdegård som har en liten modevisning.  Får man säga så utan att bli avstängd? Om inte så tack och adjö då!
    Jag kan hålla med dig, samtidigt som jag ändå måste medge att programmet blir bättre och bättre. Första avsnittet var fruktansvärt men sen har det tagit sig. Hade extremt svårt för Jonas i början men antingen har jag vant mig eler så har han taggat ned nu...
    Det där med om dom kan bli riktiga modeller eller inte (ja jag har också svårt att se det!) går inte att uttala sig om. Agenturer letar väl ofta efter modeller med ovanligt utseende? Och med personlighet. Hatar hur det ordet missbrukas under dessa typer av program... som om inte alla har en personlighet!?
    Undrar dock hur Victoria skulle klara sig ensam i världen?? Pinsamt dålig på engelska är hon iaf!
  • RS89

ikväll ska dem fotograferas under vatten införda endast i trosor och löshår...snacka om att iaf jag kommer ta en extra titt mellan sibels ben hahaha...ne skämt å sido..undra vem det är som kommer protestera mot nakenheten!

• LovisaHjärtat
    RS89 skrev 2012-02-28 19:09:20 följande:
    ikväll ska dem fotograferas under vatten införda endast i trosor och löshår...snacka om att iaf jag kommer ta en extra titt mellan sibels ben hahaha...ne skämt å sido..undra vem det är som kommer protestera mot nakenheten!
    Haha Glad
    De hade väl nån bikinifotografering i ANTM när Isis var med. Han/hon var väl rätt orolig att saker inte skulle stanna på plats
    It's not that I'm not a people person, I'm just not a stupid people person
  • Cherrry

Sibel gjorde ju naken foto förra gången men det visades aldrig. Kan se det på Aftonbladet kollade på bort klippet förut i dag

• Diii

Shit vad Sibel är avundsjuk. Så fort nån säger att någon annan är bra så snyser hon till. Dem filmar henne varje gång oxå haha

• Cherrry

Haha visst är det kul att se henne bli så avensjuk haha

Svar på tråden Top Model Sverige!