Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Det som Sibel inte har, som får mig att tveka på om hon är transexuell är hennes kropp. Om man tittar på Vanessa Lopez (länk ovan) och Alexandra som också var med i top model så har de kraftigare ben och rakare kraftigare höfter. Sibel är så otroligt smal och ranglig vad gäller ben etc och det brukar vara rätt ovanligt hos transsexuella och går inte att fixa till.
Jag kan ju inte säga att hon inte är transexuell för det kan jag ju inte veta.
Men jag tycker inte att det är helt schysst och lägga ut de där fotona, om det inte är Sibel är det ju helt fel och om det nu är det så har hon ju själv inte ännu valt att komma ut med det och nu lägger någon som hon inte känner upp foton på ett forum. Känns rätt oschysst.
Jag tycker inte det är speciellt lik, kan vara vem som hellst. Oavsett så tycker jag det är fel att ta upp det & lägga ut bilder.. Om det nu är sant, så får väl Sibel komma ut med det om hon vill. Om det inte är sant så är det förtal...
Nej, hon har fortfarande rättigheter.
Puh, du är verkligen inte en sympatisk människa.
Och nej, man får inte publicera foton på andra hur som helst.
Och jag anser att Sibel själv borde få välja när och om hon berättar.
Fattar inte varför det är så viktigt för dig att hänga ut henne.
Instämmer i att det inte är speciellt snällt att publicera bilderna. Nog för att det är lagligt, men det är knappast speciellt moraliskt vare sig mot mannen på bilen eller mot Sibel.
joo nog har jag fått tillstånd att publicera bilderna, av den som äger dem..det är inte Sibels stulna bilder det är hans kompis bilder! det är sanningen också, så inget förtal är det nej. så att jag har lagen på min sida.
det var folk som ville se bilderna och jag publicerade dem.
shysst eller inte i dont care faktiskt 
Jaja... Är "han" plötsligt kvinna så är det väl inget mer med det?
Ja visst, kul fakta! Mena mest att de vart såna spekulationer. SUCK!