• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Cherrry

Vad fan höll Jenny på med kunde hon inte ha sagt det tidigare att hon inte ville

• Primmeling

Fast ändå... Det är ju ingen bra värld det där... De flesta tjänar ingenting och sliter som galningar för att bli smalare och smalare. Ganska bra att hoppa av om hon känner så

• Cherrry

Det är ingen dans på rosor som folk tror. Fast bättre att hon åker hem nu innan hon står i final

• Cherrry

Jenny åkte hem för hon ville inte fortsätta. Skulle egentligen ha vart Viktoria för hon hade as dålig bild

• RS89

ingen, jenny gick ut frivilligt...eller iaf sa att hon inte ville vara med så dem kickade ut henne..

börjar störa mig som fan på viktoria alltså, är det bara jag eller är hon trög som bara den?!

och jonas är äckligt sliskig!!! 

• Satisfaction

Jag tycker att Viktoria är skön, hon är som hon är. Nina gillar jag bäst, hon verkar så himla gullig. 

Jonas är ett slemäckel, man kommenterar inte någon annans intima kroppsdelar/bröst på det viset. Och definitivt inte inför andra. Att ingen säger ifrån, Izabella eller någon annan i juryn måste väl reagera. Så pinsamt! 

• Diii

Fan hela programmet var dålig idag!!!! Tråkigt som fan!

• Aniko

Jag gillar Viktoria jättemycket Hon är så dålig på engelska och läspar nåt otroligt men hon försöker ändå. Såg ni gästdomarens min så fort Viktoria öppnade munnen? Han verkade helt chockad hahaha

• zigne
    Primmeling skrev 2012-02-28 20:51:39 följande:
    Tycker förresten viktoria är modig som pratar engelska fast hon inte kan
    En "topmodell" som inte kan prata engelska! Ja Ellos behöver väl alltid nya katalogmodeller (kanske).
Svar på tråden Top Model Sverige!