• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • blåbär02

det lilla man fick se på trailern för ikvällens avsnitt så tyckte jag att Alica gick bättre än Klara.
    Ska bli spännande att se hur det går.

Jag som bara skulle titta på första avsnittet har nu suttit bänkad varje vecka.. Skrattande   

• RS89

alltså gud vad orättvist ifall Alice vinner, hon är ju kusin till någon supermodell...om Alice har potential så borde kusinen kunna fixa in henne i branschen ändå. ja iaf amerikanska tävlingarna gick ju ut på att folk som inte har en chans att ta sig ut i modellbranschen skulle få det... så Klara borde faktiskt få vinna!

• Duckan

Sett reklamen för ANTM som börjar nästa vecka med gamla deltagare? Ses vi då igen eller?

• Astarte
    Duckan skrev 2012-04-10 20:13:39 följande:
    Sett reklamen för ANTM som börjar nästa vecka med gamla deltagare? Ses vi då igen eller?

Är det All Stars? Den har jag ju sett, men jag hänger på ändå, ska inte avslöja!

Jag gillar inte att Klara svär så jälva mycket, annars hade jag hållt på henne, men nu blir det Alice. Hon låter bara barnslig och oseriöst när hon ska ha en svordom i varenda mening.   
  • Duckan

Nej jag fixar banne mig inte Alice, märker det nu när jag kollar och jag gilar inte hur de klippte hennes hår. Och oj, Alice har visst ont nånstans igen.

Såg på Britney att hon ser riktigt sliten ut för sin ålder. Vilka mer är med Astarte?    

• Astarte
    Duckan skrev 2012-04-10 20:25:46 följande:

Nej jag fixar banne mig inte Alice, märker det nu när jag kollar och jag gilar inte hur de klippte hennes hår. Och oj, Alice har visst ont nånstans igen.

Såg på Britney att hon ser riktigt sliten ut för sin ålder. Vilka mer är med Astarte?    

I det All Stars som jag såg så var det Allison (hon med ögonen), Country-tjejen från landet, hon som kissade i en blöja, transan, hon som var kristen och inte ville visa sig i underkläder, Bianca, Bre. . och några till.
  • Cherrry

Tycker inte om klara men spelar ingen roll vem som vinner.Tycker ingen av dom är värdiga vinnare  direkt, men alice  ska vinna av dom två tycker ja. men bara före det vinner väl klara

Svar på tråden Top Model Sverige!