Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
det lilla man fick se på trailern för ikvällens avsnitt så tyckte jag att Alica gick bättre än Klara.
Ska bli spännande att se hur det går.
Jag som bara skulle titta på första avsnittet har nu suttit bänkad varje vecka..
alltså gud vad orättvist ifall Alice vinner, hon är ju kusin till någon supermodell...om Alice har potential så borde kusinen kunna fixa in henne i branschen ändå. ja iaf amerikanska tävlingarna gick ju ut på att folk som inte har en chans att ta sig ut i modellbranschen skulle få det... så Klara borde faktiskt få vinna!
Sett reklamen för ANTM som börjar nästa vecka med gamla deltagare? Ses vi då igen eller?
Nej jag fixar banne mig inte Alice, märker det nu när jag kollar och jag gilar inte hur de klippte hennes hår. Och oj, Alice har visst ont nånstans igen.
Såg på Britney att hon ser riktigt sliten ut för sin ålder. Vilka mer är med Astarte?
Nej jag fixar banne mig inte Alice, märker det nu när jag kollar och jag gilar inte hur de klippte hennes hår. Och oj, Alice har visst ont nånstans igen.
Såg på Britney att hon ser riktigt sliten ut för sin ålder. Vilka mer är med Astarte?
Tycker inte om klara men spelar ingen roll vem som vinner.Tycker ingen av dom är värdiga vinnare direkt, men alice ska vinna av dom två tycker ja. men bara före det vinner väl klara
Astarte, det blir kul då förmodligen
spännande nu!!!!!=)
Alice vinner nog