Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Nej, jisses, det skulle stå INTE rätt mot bebisen, oops!!
Thank God för Tv3Play! Nu har jag äntligen sett veckans avsnitt och baserat på bilderna var det rätt personer i botten, även om jag hoppas att Klara gör bättre ifrån sig nästa vecka. Rebecka, tja, vad ska man säga. Klart att hon inte kan se ut som annat än en teen mom, hon är ju för fasen 17 år, vad hade de väntat sig?! Men hon gör snygga bilder, trots att jag tycker att hon ser mycket yngre ut än sina 17 år (vilket inte säger mycket, men Klara är ju jämngammal och ser inte lika "barnslig" ut)
Men jag fortsätter att hålla på Alice och Klara. Så länge Alice får rätsida på sina ben och fötter har hon grym potential.
Jag ska försöka se på play jag med. Kan inte vänta till på söndag.
Herre je, vad det gnälls och tramsas! Vadå andfådd och rökning? När jag var 18 kunde jag både röka och kröka och ändå göra otroligt bra ifrån mig på gymnastiken i skolan.
Nej, värre än så, 155 cm och 45 kg, men tror du att flickorna i TM är tungviktare då eller?
Och utöver det så sökte jag inte till ett sånt här program där man vet att kost och träning liksom ingår i paketet.