Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
JAAAA!!!
Jaha, så gick man in på tv3play (var upptagen mellan 20-21) och nu klickade jag mig inte in någonstans, ändå fick jag se Rebecka-intervjun direkt under stora fönstret på förstasidan. Vilken smartskalle är det som är webbredaktör för sidan???? Grrrrrrrrrr!
Gillar verkligen inte agenten från next models. Varför ska han vara med, så brukar det väl inte vara att en representant för agenturen sitter i panelen? Då är det ju inte så svårt att gissa vem som har mest mandat av domarna...eller vem som vinner. Han har uppenbarligen en favorit!!
Så tror jag i och för sig att det är med amerikanska varianten, att arbetsgivaren är den avgörande parten, med i panelen eller ej. Konstigt vore det väl annars.
Fast Rebecka betett sig barnsligt ibland så tycker jag ändå det var lite synd om henne. Hon hade ju en grym bild! Vilket ansikte!! Sopar mattan med de andra två.
Sen tycker jag de skulle varit hårdare mot Klara, hon har blivit väl självgod. (Sen undrar jag varför de inte fixar hennes utväxt
).
Alice får jag inget grepp om, hon hade fin bild idag men ser lite för alldaglig ut "in person".
Åkte hon ut??? JAAAAA!!!
Då vinner Alice tror jag.
Jag tycker inte att Alice är så bra. Då gillade jag nog Rebecca mer. Klara, jag vet inte det heller. Tror det kvittar för mig vem som vinner för ingen av dem blir nog supermodell.
Jag trodde Rebecka skulle vinna men så väck med henne. Men hon är ju också bara 171 cm!! Vad jag förstår så ska inte Sveriges topmodel bara jobba inom Sverige? och då är ju Klara självskriven med sin läääängd. Om hon går ned en 7-8 kilo så kommer hon att göra succe på de stora catwalksen (catwalkarna?) i världen. (lite ironi där med vikten men bara lite)
Ja, jag blev också förvånad över att hon bara är 171!
Jag trodde att 173-174 var någon form av minimi-mått. Jag är 174, och inte fasen ser jag mig själv som speciellt lång...
Jag har undrat länge varför Jamilla dansar i introt medan de andra håller en fixerad pose. Det stör mig massa
Men självklart gissade jag rätt på vilka som skulle vara i finalen och eftersom Alice är min favvo av de två så kommer Klara att vinna. Jag har alltid lyckats hålla på den som kommer tvåa
Men jag håller med Alexis om att Klaras bild verkligen inte var bra. Alice var bäst, sedan Rebecka (det var något med hennes skrev som jag inte riktigt tyckte var snyggt på bilden) och sist Klara som verkligen var "all over the place".

På tal om det senaste avsnittet, någon mer som tyckte det var lite för mycket "naket" som visades? Eller jag vet inte... jag tyckte att de kunde ha censurerat tjejjernas bröst när de stog där nakna med bodypainting. Eller är jag kanske lite överkänslig? 

Tyckte inte det var nån fara med tuttarn.