Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Yn84, nejdå.
Ska bli kul att återse en del och andra inte förmodligen.
. gällde tex inte jersey shore om vi ska jämföra... ibland är vi bara lite sena med starten.
. gällde tex inte jersey shore om vi ska jämföra... ibland är vi bara lite sena med starten.Var det nån som såg All Stars igår? Jag var inte hemma. Försökte hitta det på Tv3 Play, men det verkar ej finnas?
Jag förstår. Säkert repris på söndag som vanligt då, tack.
Jag såg inte hela men Jay sa att det var tittarnas favoriter som skulle tävla. Men ursäkta vem gillade Bianca? Eller Angelea? Nej de verkade bara ha samlat de mest högljudda och bitchiga tjejerna någonsin för att få lite cat-fights (med undantag för Allison då)
Min favorit genom hela antm var inte med och jag vet att många andra gillar henne: Heather från cykel 9...
Heather, hm nej ingen favorit sådär om jag tänker rätt. Analeigh från en rätt tidig omgång tyckte jag mycket om och hade velat se igen.
Jag gillade Ann, hon den jättelånga och magra som vann för någon säsong sedan. Hoppas att det har gått bra för henne.
Brukar gilla de "snälla" tjejerna. Kommer att heja på Laura och Allison. Får se om jag hittar någon annan favorit också.