• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Duckan

Ja, det kanske var taskigt skrivet då, men alla som sett ANTM vet att träning ingår i programmet.

• enmänniska
    Duckan skrev 2012-03-22 20:51:42 följande:

Nej, värre än så, 155 cm och 45 kg, men tror du att flickorna i TM är tungviktare då eller?

Nej jag skrev i fel tråd.
  • Solguld
    nevermind skrev 2012-03-21 09:04:22 följande:
    Jag älskar Klaras mörka röst!

Om Alice bara får ordning på sina fötter så hoppas jag att hon vinner. Sibel var ju egentligen min favorit.

Men jag är helt övertygad om att Rebecka vinner så jag kommer nog inte kolla så länge. Inget kul längre.    

Mörk röst är fint, typ som Katherine Z Jones, men det är inte fint när rösten låter mörk + halfluss + bakis...

Ja Rebecka försvaras in absurdum!! Vad håller hon på med Iza. Känner hon att hon måste försvara sitt "wildcard"?  Hittills i TM har väl ingen så ung vunnit?? Eller har jag fel? Tänker på amntm den mörkhåriga som grät för att hon missade sin student eller bloderade "Erin" om ni minns. De har rykt med motiveringen till att de är så unga (och för naiva).

Jag tror att Klara vinner. Trots rösten . Nina höll inte samma mått. Fast hon var ganska bra på skådespeleriet. Klara spelade över och Nina var lite för "hård" tycker jag. Spännande i morgon. Tittade hela förra avsnittet på mobilen tv3play. Lyckas alltid gå in på fel sida och eftersom någon smarting har lagt intervjun med den som röstats ut precis under avsnittet så ser jag direkt vem som åkt ut vilket är grymt trist. 

Tror att Alice åker i morgon, om det ska fortsätta i samma anda. Eller så får Iza ge sig att försvara Reb. Det ska bli go sees, brukar inte det vara tidigare i programmet, när det är minst fyra deltagare kvar?? 
  • tjej87

Jag är ändå positivt överraskad av Rebecka idag, inte alls lika gnällig och barnslig som vanligt :)

Svar på tråden Top Model Sverige!