Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Istället för Alice. Vilka ögon hon hade! Jenny alltså.
Så, då har man sett veckans avsnitt på TV3Play. Fast det mesta hade man ju redan sett :-/
Kom att tänka på att jag reagerade lite på Alice när Izabella var på besök och de skulle berätta hur gärna de ville vinna. Det kändes lite krystat med de där tårarna faktiskt. Sedan är Alice min favvo, men ändå...tårarna kunde kvittat...
Håller med dig. Ibland känns det som om hon fejkar och ibland tycks hon inte våga ta i hela vägen. Säger bara halva meningar liksom, sen tar luften slut.
Jag är inte nån iskall människa men jag tycker att de gråter för allt. Kan säga att jag var borta många veckor från mina päron varje sommar från tidig ålder, men jag hade så kul att jag inte grät för det, kan inte tro att jag skulle gråta i jag fick träffa tex Bono heller. Fixar inte deras tårar för allt och alla.
Vem vinner ikväll nu då tror ni? Jag hoppas Alice tar hem det!
Jag hoppas på Klara. :)
Heja Alice
Likgiltig inför finalen.
Heja Klara!! Men nja, så mycket bryr jag mig nog inte egentligen... Huvudsaken är att Rebecka inte vann.