• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Duckan

Det gjorde Alice ja och då kände jag att nej, jag höll nog på Klara ändå.

• Cherrry

JAA hon vann vad bra!!! klara lätt så dryg nu i slutet så skönt att hon inte vann

• Yn84
    Duckan skrev 2012-04-10 20:53:44 följande:
    Astarte, det blir kul då förmodligen
    När börjar det??

Rätt vann, av de två som var kvar
  • Yn84
    Duckan skrev 2012-04-10 21:40:24 följande:

Tisdag nästa vecka Yn84

Ok, då ska jag boka tv:n 10 tisdagar till dåTungan ute
  • Solguld

Nä dra på trissor, det blev Alice!!! Jippi för ödmjukhet . Håller med, Klara var väl kaxig där på slutet hon trodde verkligen hon skulle vinna.

Och tv3 skötte sitt tv3play bra, de avslöjade inte vinnaren i förväg..ni vet mitt klag tidigare..

Hah, jag är glatt överraskad, trodde han på next var mer förtjust i Klara och det var han kanske också. Väldigt vad Elle-redaktören fick inflytande, det var ju ändå bara för en fotografering.

Kul surprice ikväll!!

• Duckan

Kunde inte hålla mig utan googlade mig framt till vinnaren av ANTM All stars, yay..

• nevermind

Jag såg på Aftonbladet vem som vann, kollade in programmet sen. Tycker det ändå var uppenbart att Alice skulle vinna för de sa sååååå fina saker om henne innan överläggningen.

Tänkte ni på att Alices bild var precis i mitten, de där bikinibilderna? Har hon alltid varit i mitten? Eller har de flyttat runt tjejerna? Tänkte att det kan ju inte vara en slump... 

Svar på tråden Top Model Sverige!