• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Nemi76

Sedan (rätta mig gärna om jag har fel) sänds väl TV3 från annat land än Sverige med andra regler om vad man får visa i TV? Har för mig det ang diskussion om reklam riktad till barn förr...att TV3 kom undan förbudet för sådan reklam i Sverige genom att sända från ett annat land (tror det var GB).

• Duckan

Gick precis förbi Klara på Sveavägen. Inte naturligt modellsnygg enligt mig.

• Yn84
    Duckan skrev 2012-04-01 13:38:00 följande:
    Du frågade inte om hon var Top Model Sverige??Flört
  • enmänniska
    Duckan skrev 2012-04-01 13:38:00 följande:
    Men är hon inte superlång? Sticker hon inte ut i mängden. Ansiktet sminkas ju nästan alltid till oigenkännlighet!
  • Aniko

Har ni också märkt att Alice alltid står spikrak och med händerna i sidorna framför juryn? Stör mig på det. Och hon har aldrig håret utsläppt. Visserligen passar hon väldigt bra i att ha håret i en stram knut, men det var inte tanken med make-overn

• Nemi76
    Aniko skrev 2012-04-02 08:43:10 följande:
    Har ni också märkt att Alice alltid står spikrak och med händerna i sidorna framför juryn? Stör mig på det. Och hon har aldrig håret utsläppt. Visserligen passar hon väldigt bra i att ha håret i en stram knut, men det var inte tanken med make-overn

Oh ja, det är noterat! Stör mig lite också på det men å andra sidan sticker hon ut från mängden och det är alltid bra vid en bedömning...tror jag iaf. Hellre sticka ut pga en sådan sak än att inte märkas alls...
  • Aniko

Det är lite så att hon (Alice) och klara ger intryck av att vara varandras motpoler - hon stram och på alerten, klara står där med rufsigt utsläppt hår, talar med släpig röst och verkar inte riktigt ha koll.
    Ska bli intressant att se hur de presterar imorgon och vem som vinner!

• RS89
    Primmeling skrev 2012-04-01 08:37:00 följande:
    Vad menas med alice x D du som skrev nyss?
    "xD" är ett utryckssymbol för LOL och ser ut så här

Svar på tråden Top Model Sverige!