• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Aniko

Även om Klara var min favorit måste jag säga att Alice var en värdig vinnare. Hon blev bättre och bättre på slutet, Klara tvärtom. Och så gick hon långt snyggare än vad Klara gjorde.
    Klart sevärd säsong  

• RS89
    Duckan skrev 2012-04-10 22:31:16 följande:
    Kunde inte hålla mig utan googlade mig framt till vinnaren av ANTM All stars, yay..
    jag gjorde detsamma =S...skulle googla för att se vad exakt det var för något "all stars" och då stod det en massa om vem som vann... VADFAN!
  • littlemisstrouble

men top model all stars har ju gått för länge sedan i usa så det är inte konstigt att det står vem som är vinnaren. den nya säsongen efter all stars går ju just nu i usa.

• RS89
    littlemisstrouble skrev 2012-04-11 10:04:59 följande:
    men top model all stars har ju gått för länge sedan i usa så det är inte konstigt att det står vem som är vinnaren.
    det hade jag ingen aning om, annars hade jag ju inte googlat!
  • Duckan

Jag ville veta, därav googlade jag så här vilar inga ledsamheter

• mapena

Vad sjutton, jag ville googla och sen vilka som skulle delta, men självklart såg jag vem som vann :P otippat!

• littlemisstrouble
    RS89 skrev 2012-04-11 10:21:57 följande:
    det hade jag ingen aning om, annars hade jag ju inte googlat!

ah okej. jo sverige köper ju in programmen när det redan har kommit en ny säsong till usa och ibland två nya säsonger. vi ligger lite i efterskott
  • Yn84

Säg INTE vem som vann All stars. Inte för att det spelar så stor roll egentligen, men roligare om man inte vet..

Svar på tråden Top Model Sverige!