Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Jag tyckte inte heller att det var någon fara :)
Men det är lite roligt att dom censurerade brösten när dom badade i tanken för några veckor sedan men nu när dom hade lite färg på så censurerade dom inte... Färgen gör ju inte att det är som att dom har kläder på sig :P
påtal om brösten, (hoppar in lite här, haha!) är inte rebecka bara 17år? eller jag som fått för mig det bara? får man verkligen visa brösten i tv sådär då? :P barnporr & hela den grejen?
Missförstå mig inte men visst har klara de snyggaste tuttarna?
Vad menas med alice x D du som skrev nyss?
Jag tror att det mer är i USA som minsta nakenskymt av en person under 18 klassas som barnporr. Här är vi inte lika strikta utan det handlar om sammanhang också och modellbilder ses väl inte som sexuella i den bemärkelsen. Gränsen för barn i sexuella sammanhang går (oftast) vid 15 dessutom, inte som i USA vid 18. En liten parentes i diskussionen bara.