• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Duckan

Skabetti, som modell måste man kunna göra reklamfilm, det har Tyra sagt!  

• enmänniska
    Duckan skrev 2012-03-21 10:19:40 följande:
    Inte konstigt att Rebecca ser ung ut, hon är ung.
    ja men de är väl ungefär i samma ålder allihop? Alla ser ju unga ut men Rebecka ser ju ut som ett barn!!
  • MoaElis
    enmänniska skrev 2012-03-21 14:13:41 följande:
    ja men de är väl ungefär i samma ålder allihop? Alla ser ju unga ut men Rebecka ser ju ut som ett barn!!
    Ja, vad konstigt att folk ser olika ut. Utvecklas olika,osv...

När man är 17 år, så är man ju faktiskt ett barn, det är väl dom andra som ser äldre ut än dom är.
  • Duckan

Ja, lite babyface har hon och kommer förmodligen att ha länge till.

• enmänniska

Ingen som tyckte synd om det lilla barnet som var en "accessoar" och skrek i vild panik högröd i ansiktet?? Idén var väl också att barnet skulle gråta för att öka svårighetsgraden i fotningen? Kanske man lät ungen vara utan mat och så fick mamma lämna det i famnen på dessa okända och så lämna rummet. SKANDAL

• Duckan

Inte sett programmet än, men tycker att det är rätt mot bebisen.

• enmänniska
    Duckan skrev 2012-03-22 09:07:46 följande:
    Inte sett programmet än, men tycker att det är rätt mot bebisen.
    ???? Hur kan du säga det utan att ha sett programmet? Men allt är väl OK så länge det inte är ens eget barn det handlar om! 
  • enmänniska
    enmänniska skrev 2012-03-22 09:14:01 följande:
    ???? Hur kan du säga det utan att ha sett programmet? Men allt är väl OK så länge det inte är ens eget barn det handlar om! 
    Och barnet är ingen baby! (om nu det skulle vara förmildrande?) utan barnet verkar vara i ettårsåldern och medveten om vad som händer runt omkring.
  • linas fina

Herregud jag tyckte det såg ut som klara kunde tappa bebisen. Höll så långt ner på rumpan och den andra armen var upptagen med nåt ifall hon skulle behöva den för att hjälpa till att fånga upp om hon hävde sig bakåt.
     Men det kanske ser ut så bara, när man håller så känner man kanske att det är stabilt, men det såg lite sisådär ut. 

• enmänniska
    linas fina skrev 2012-03-22 09:48:55 följande:
    Herregud jag tyckte det såg ut som klara kunde tappa bebisen. Höll så långt ner på rumpan och den andra armen var upptagen med nåt ifall hon skulle behöva den för att hjälpa till att fånga upp om hon hävde sig bakåt.
     Men det kanske ser ut så bara, när man håller så känner man kanske att det är stabilt, men det såg lite sisådär ut. 
    Ja men ungen var ju bara en "accessoar" så hade den lilla stackarn skadat sig så hade de förhoppningsvis fler att ta fram ur förrådet!!! Ursäkta min bittra ton men jag led med det stackars barnet. Eller var ungen en "hobbit" kanske? 
Svar på tråden Top Model Sverige!