Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Skabetti, som modell måste man kunna göra reklamfilm, det har Tyra sagt!
Ja, lite babyface har hon och kommer förmodligen att ha länge till.
Ingen som tyckte synd om det lilla barnet som var en "accessoar" och skrek i vild panik högröd i ansiktet?? Idén var väl också att barnet skulle gråta för att öka svårighetsgraden i fotningen? Kanske man lät ungen vara utan mat och så fick mamma lämna det i famnen på dessa okända och så lämna rummet. SKANDAL
Inte sett programmet än, men tycker att det är rätt mot bebisen.
Herregud jag tyckte det såg ut som klara kunde tappa bebisen. Höll så långt ner på rumpan och den andra armen var upptagen med nåt ifall hon skulle behöva den för att hjälpa till att fånga upp om hon hävde sig bakåt.
Men det kanske ser ut så bara, när man håller så känner man kanske att det är stabilt, men det såg lite sisådär ut.