• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Emm73

Nämen hallåå Amadea, är du inte hemma för att vila???
    Åååh tulpaner som är mina favvosnittblommor, måste också köpa hem såna!!

Java; skönt att andra barn också växer snabbt! Vi träffade en BB-kompis häromveckan, föräldrarna var så stolta för att han just hade passerat 5 kg... jovisst...

Sammet; usch för huvudvärk Här kommer lite cybermedicin som är tillåten under graviditet

Har varit till dr och fick medicin mot mitt "onda öga", hehe... M var med och sov så snällt i sin vagn, typiskt henne hade varit att vakna och vrålskrika medan jag var inne hos dr. Jag hoppas att hon inte har tagit natt nu... hon har sovit i tre timmar, vilket inte har hänt sig dagtid på ca en månad.

• Sammet

Emm: Tack! huvudvärken släppte direkt

• Fröken positiv

Vad roligt att se att ni hittat hit!

Jag mår bra idag Tack alla gulliga för er omtanke! Är fortfarande lite svullen runt ögonen men det är inte så farligt.
    Precis som LL håller jag på att sätta in min vikarie i arbetet och det är inte alltid så lätt. Hon KAN nämligen allting redan Jag har väl inte varit på stans bästa humör det sista och det hjälper ju inte heller till.

Emm: Kan inte fatta att lilla M redan är så stor. Guuud, vad tider springer iväg.

Sammet: Inget roligt med huvudvärk

FF: Roligt att se dig igen. Har ni haft det bra i utlandet?

LL: Sa inte Nicke Lilltroll " Mossa mossa alla männskobarn"? FP= Fröken Petnoga

Java: Du får se till att uppfost5ra Hugo till att leka själv så att du kan sitta och chatta med mig och Amadea hela dagarna nu när vi ska gå hemma!

• Liten Leo

Jaha, här får man en näsknäpp som heter duga

Klart att det var människibarn FP, måste nog leta fram de gamla kassetbanden nu

Min vikarie kan å andra sidan INGENTING just nu så vi har full upp med att gå igenom allt från grunden. Men det sitter nog som en smäck om några veckor...

Nu måste jag jobba lite till, kramisar på er alla!

• Zeke sur

Så ja!! nu börjar det likna ngt!!
    Ska skjuta lite onda människor i Battle field 2!!

Ha det gott!!!

• Sammet

Nu ska jag snart se designersåpa, ska bara slå en sista lov över FL.
    Godnatt

• Amadea

Nu är jag snart färdig med att kasta ut grane eller julen rent ut sagt.
    Ska snart ge mig i väg till BM. Återkommer med rapport

• Java

Jeeeeesssssus vad segt det är på FL!!! hinner ju gå i pension innan jag kommit in i tråden.

Idag är det fre den 13:onde = Hugo är exakt 8 mån!! Min stora pojke. Han föddes ju själv på fre den 13onde

Nu lägger jag ner FL, puss på er alla

• Java

oj sicken rusning det varit i tråden

Jag som tänkte hitta någon rolig krake att umgås med en stund....

puss och trevlig helg alla

• Hstintan

Hej govänner!

en arbetsvecka har nu passerat och jag längtar nästan till nästa Nja, det är kul att jobba men ganska skönt att softa också. Sitter här med ett glas vin såklart.

Nu ska jag kolla in lite bostadsannonser. Känner för att flytta. Måste till lite förändring i mitt liv och det verkar så jobbigt att byta partner

Puss på er och ha en skön helg. Vem vet... vi kanske ses!

Svar på tråden Dansa med vargar 2