• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Hej!
    I all hast har jag nu som sagt börjat att vara hemma på dagarna. Inte alls vad jag tänkt men nu är det så. Hade ju tänkt jobba till den 20:e.
    Vad ska man göra på dagarna? Kroppen är ju inte byggd för långpromenader, shoipping osv just nu.....

I dag har jag BF om 2 veckor. Hoppas nu på att bebisen ska komma tidigare. Tänk om jag får vänta 14 dagar över tiden då är det en hel månad kvar...........

• Emm73

Hej på er!

Tack Zeke, för informationen om nya tråden!
    FP, huga men vad skönt att det inte var nåt på tok Jag har kompisar som svullnat upp sådär plötsligt. Min svullnad smög sig omärkligt på och försvann lika omärkligt några dagar efter förlossningen.

Amadea, vad har hänt, varför har du slutat jobba???

Vi var på tremånaders kontroll med lilla M i tisdags. Allt är bara bra och hon fortsätter att växa i rasande tempo, 65 cm och 7,9 kg Hon fick nu sin första vaccination och det gick hur bra som helst
    Idag ska jag till doktorn för jag har en obehaglig ögoninflammation på gång

Kraaaaam

• Sammet

Tack vare Zeke så hittade jag också hit! Tack tack!
    Jag ska titta in på Iors systers UL-bilder nu...

• Amadea

Emm: Mitt blodtryck har börjat att springa i väg för mig & det enda sättet är att möjligen få ner det är att vila eller föda barn. Så nu är jag hemma. Du kan läsa i min grav.bok om du vill veta mera.

• Java

hej hej alla! en snabbvisit för mig också. Kanske kan titta in lite senare då H sover middag.

Bra FP att du startade upp nr2 tråden. Jag har inte hunnit med FL så mkt på sista tiden. Men Hugo är svår att lämna då han är vaken. Först och främst vill han inte vara själv längre och sedan är han rörligare och vildare nuförtiden! Men han kryper inte än...phu!!

FP: jag blev också svullen i slutet av grav, och det tog ca 2 veckor tills efter förlossningen innan vattnet i kroppen försvann!

Emm: Hugo vägde 7,7 på 3 mån kontrollen ....nu är han uppe i 10,7.

Amadea: skönt för dig att vara hemma

LL:minns självklart Nicke Liltroll

ios: söte druvan. Love

• Sammet

Låter inte så kul att svullna upp sådär FP, hoppas det går ner snart.

Själv dras jag med jobbig huvudvärk varannan, vartredje dag sisådär, som verkar "komma av" graviditeten. Men jag står ut...

• Amadea

Nu ska jag strax ge mig av till IKEA & sedan ICA Maxi.
    Ska köpa några lampor att ha i fönsteren. Det blir så mörkt nu när man tar ner adventsstakarna.

Sedan ska jag nog köpa hem ett stort knippe tulpaner som jag ska kunna gå & njuta av hemma

• Sammet

Åh, tulpaaaner! Det är så fint och vårigt
    Idag är det väldigt vårigt ute också!!!
    I förrgår var det -12, idag smälter snön och solen skiner...
    Ta det lugnt bara Amadea!

• svartaskalman

Ta det riktigt lugt Amadea!
    Hoppas du hittar nge fint.

Svar på tråden Dansa med vargar 2