• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

introducerar mig i nya tråden...

• Majblomma12

Hej LL!
    Hur mår du och magen?

• Fröken positiv

Hallo girls!
    Här sitter ytterligare en kvinna med en 7sovare till man.

• Majblomma12

Min man kom in och väckte mig för en kvart sen. Han tyckte tydligen inte jag skulle leka strandad val längre!

• Liten Leo

Simba tycker att magen är tråååååång! Sträcker på sig ideligen där inne, min mage räcker inte till

Hur är det med er girls?

• Fröken positiv

Du är i din fulla rätt att vara en liten Shamu (eller var det en späckhuggare?)

Väckte precis Zeke. Han har sovit med öronproppar igen stackarn, så det är inte kontigt att han inte hört mig gast om frukost.
    Idag är det nog dags för div. bebisinköp.

• Majblomma12

Utmärkt, tack! Har sovit gott och mår jättebra. Städade och tvättade igår, så idag har jag all tid jag vill att göra roliga saker. Kanske ska jag hasa mig ner på stan en sväng. Vad ska ni ägna dagen åt?

• Fröken positiv

Vi mår bara bra. Min klimp tränar livmodern för fullt och gärna mellan 04 och 06. Då har jag rejäla förvärkar. H*n rör sig också ständigt neråt, vilket trycker på en del.
    Snart kommer h*n ut!!!!

Idag ska min bror åka och titta på spjälsäng och skötbord åt oss. Spännande!

Allt väl med LL och Ior?

• Majblomma12

Vad för babysaker då, FP?

Svar på tråden Dansa med vargar 2