• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Tack min raringar hoppas ni har det bra. ha en bra dag TEM...Åsnan du är väl kvar ett litet tag till eller....har du pyst t jobbet

• Lajsa

Tack mina raringar...jag hoppas ni har rätt skulle det stå kan inte koncentera mig för att jag är SKIT nervös

• Majblomma12

Nej, jag sitter här och förösker uppbåda energi att gå i duschen.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Lajsa
    nej inte ska du dusha du ska va här med mig så tiden går fortare för mig tills jag ska i väg Du kan lukta lite svett du ska ju ändå jobba. Du är ju ändå fin i håret
  • Majblomma12
    Jag var fin i håret igår. Nu ahr jag sovit på det en natt så det behövs viss tillfixning.
  • Majblomma12

Men kan jag sluta upp med att vända på ordningen av bokstäver då jag skriver??? Jag blir galen! Snacka om FL-skadad...

• Lajsa

Samma här vännen kan inte skriva hopar över bokstäver el kastar om dom ja tom skriver fel ord

• Majblomma12

Sorgligt! Man har så bråttom över tangenterna att hjärnan inte hinner med.

• Majblomma12

Jupp! Men då skrev man rätt och stavade klanderfritt. .-(

Nu måste jag ta mig samman. Lycka till nu, gumman, så ska jag försöka kika in från jobbet. Hoppas det blir en lugn kväll, jag känner mig så trött...

Svar på tråden Dansa med vargar 2