• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa
    Hej alla!
    Nu är jag inte skit nervös längre utan lättad t tusen
    har precis kommit hem fr Dr och detta var det bästa jag någonsin varit med om. 

I alla fall så gjorde hon VUL och jag var skit nervös. Hon började känna på livmodern och sa att den kändes mjuk och fin bla bla vad mer som hon sa det har jag inget minne utav för jag tänkte bara på domen.
    När hon sen gjorde VUL så sprutade tårarna. Jag såg våran Sunshine våran Sunshine hade blivit så stor och levde loppan i min mage Vilket liv hon förde boxades och sparkade och sen la hon sig i en båge typ på golvet och pustade ut så då passade Dr på att ta en stillbild och mätte den lilla busen som var lite drygt 4,5 cm var lite svårt att mäta då den kurat i hop sig.
    Dr lät mig titta ett tag och jag blev aldeles till mig då jag fick se busiga SunshineSkrattande så jag glömde fota med min digitalkamera.
    Tyvärr fick jag ingen bild men bilden har präntas in i min hjärna.
  • Java

halloj! har varit hos läkaren med h idag. inget farligt att oroa sig för skönt!!

Lajsa mfl: orkar sällan bry mig om FL och dess innehåll, men jag blir galen då man letar info om nått och bara hittar skittrådar (enl min mening). Men uppenbarligen så är det många som gillar dom.... och energi finns det så att det blir över! ior har ju tom startat en omröstningstråd....inga kommentarer från mig, men nog ruskar jag lite på mitt huvud....

prickis: vad kul att A har tagit steg!! nu får ni snart flytta upp hemmet på ca 1 m höjd

• Lajsa

Java: vad gött att det inte var något med Hugo killen. Hoppas han snart återfår krafterna så mamma Java får fullt upp med annat då hugo killen gör hyss än att vårda sin stackars sjuka son

Ja det är sant Java ibland kan man bli lite frustrerad då man ska söka inlägg och kommer in på något som inte har med det att göra... tänkte inte så långt.
    som jag skrev innan så är jag inte så ofta ut och springer runt på FL utan hänger i GB:er och denna och lite andra trådar

jag röstade i iors tråd...ser en film spelandes där java står och pustar och skakar på huvudet medans lajsa garvar i pannan min vän!

• Java

...nja inget pust och skak i den filmen! snarare en litet lyft på ögonbrynen och en liten stilla rusk... men du skulle kanske garva ändå... . i pannan tillbaka!!!

• Lajsa

japp men hon gäst spelar bara Försvinner lika fort... Hugo har väl börjat med sina hyss så hon har fullt upp

• Grisen81

pricken: oj vad Albin är tidig med allt!!! Mina har precis börjat krypa..

Lajsa: Åhhh grattis!!! Vad underbart att allt är bra med lille skutt!

Jag var på IKEA idag... köpte barnstolar för 99:- styck! Vi har tripp trapp hemma, men de är så stora för barnen så de får stå i förrådet så länge...

tvilling morsa
  • Java

Trevlig helg alle leute hoppas att ni får det bra! vi skall ta det piano, och kurera sista slatten av alla sjukdomar.

Ja, albin är supertidig med allt!!....men pricken kör väl ett tufft träningsshema med honom

Svar på tråden Dansa med vargar 2