• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

God morgon alla raringar!
    Vilken härlig dag solen skiner fr klarblå himmel.Lajsa är glader för nu ska jag käka frukost och sen packa inför resan i morgon. Ska bli så underbart härligt att få träffa familjen igen Hoppas ni får en bra dag så kikar jag säkert in nån dag om jag ha tillfälle i pannan!

• Grisen81

Lajsa:Va är det sol hos dej!! Här är det tråk väder..helt mulet och små regn...

tvilling morsa
  • Betty2

Hej alla!

Vill oxå passa på att önska alla en riktigt härlig helg!

Lajsa: Ha det så gôtt hemma hos släkten. Kommer sakna dig online men jag vet att du kommer få det riktigt underbart och få vila ordentligt.

Java: Skönt att höra att H börjar må bättre nu och att det inte är något allvarligt.

Pricken: Vad kul att A börjar gå nu. Förstår att ni är stolta.

• Betty2

Grisen: Här är det oxå sol. Fast jag bor iofs inte så extremt långt från Lajsa. (Typ 1-2 mil tror jag.)

• TEM

Här med Grisen är det sol fast det är den andra kusten än där Lajsa och Betty bor.  Men klarblå himmel är det inte mer hotande moln i horisonten

• Grisen81
    FUSK VÄDER!!!!

Gud vad trött jag kan bli på vissa medlemmar här på FL.. När man läser hur korekta och hönsiga de är med sina barn.. Visst det är bra att vara ansvarsfull och så, men vissa går bara till överdrift. Nu tänker jag inte på någon specill utan över lag när man läser svar i trådar.. Man får inte ha barnvakt före 3 års ålder, man får inte göra ett ända misstag för då skiter man i sitt barn, man får inte lyssna på sin egen kropp att man är trött och behöver en paus från barnen för då skulle man inte skaffat barn osv.... Jag skulle inte själv velat ha en sån mamma när jag var liten som bara levde genom mig... *urk!*
    Var bara tvungen att skriva av mig lite...
    tvilling morsa
  • svartaskalman

Å här i mitten är det grått grått grått. Men så länge det droppar från taken så är jag nöjd.
    Vill bli kvitt all snö.

• Lajsa

Vad tråkigt Grisen att du har dåligt väder. jag ska käka frukost och sen ska jag packa och sen avsluta med en stor kopp med choklad  på altanen medans solen värmer mina kinder.
    Vi har lite lä på våran altan så det är ljuvligt att sitta där på våren som i dag tex

• Lajsa

Betty: Kommer jo att sakna dig me fast jag har fullt upp med famliljen. Få se om jag får tillgång t dator. mina syskon barn har ju dator men tex min syster som kommer ju inte att tycka om att jag kommer in på hans rum och ska chatta med polarna då han ska pussas på fjällan  

• TEM

Grisen, håller med dig ang, duktiga föräldrar ligan. Jag har insett genom mitt eget jobb och nu ännu mer att tar man inte hand om sig själv så blir man allt annat än en bra förälder. Sen så kommer vi nog tvingas att klara oss utan barnvakt eftersom att de bor på tok för långt bort.

Svar på tråden Dansa med vargar 2