Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

ander25k skrev 2013-01-21 18:47:55 följande:
    Men om man dejtar nån på 50 , så blir man ju en Toy Boy Skrattande nä jag har inga problem med det , och alla är trevliga att messa med , vem vet , det kan finnas en väldigt bra blivande vän i ett mess .
    ja det är sant. man kan hitta fina vänner utan att de för den skull ska bli en partner
  • Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-21 18:46:57 följande:
    Jag hade en idé en gång om att dejta 10 olika killar på 10 dagar - lite som ett experiment. Och se vad det skulle ge för utfall. Haha. Med tanke på hur påfrestande det är att dejta så kanske man skulle bli utbränd, haha! Fast jag är ff lite sugen på att göra det. Kanske ska testa det när jag börjar dejta igen
    hahaha! jaaa, om jag är singel när sommarens semester börjar ska jag baske mig testa! Kanske inte 10...en vecka kanske man orkar:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Isnogood skrev 2013-01-21 18:54:04 följande:

Tjaa..beroende på vart man håller till kanske (noll koll om det skiljer sig) så är det väl kanske många som kollar in "yngre" med stor tyngd på just "yngre".

Vill man drabbas av de mest mysko typer som finns, kan man ju alltid (som jag..) vara medlem på Netlog "rys", för DÄR blir man funnen av den ena mer mysko än den andra "lärt mig att ignorera".

Ex: Fick i dag ett inbox av en äldre herre vars nick var något liknande med "Super-kåt" Obestämd Kul för dig då...
    (Raderade det, annars hade jag gärna delat med mig...)

Och , det e inte ens en datingsida...eller, näe, men en mysko sida "nickar"      
    har inte hört talas om den sidan:)
    men visst får man en del mysko även på "vanliga" dejtsidor
  • Anonym (hur gör man?)

fick komiska mail från en igår. Har inte haft kontakt tidigare...otroligt fåordigt... "vill du träffas?" (alltså i första mailet, ingen mer text. jag svarade "vill du lägga in en bild?" han : "ok..fixar"....."klart" . jag svarade inte så kom det..."ok? dejt?" Jag svarade att jag inte dejtar med nån jag inte vet nåt om. Han svarade han inte gillar skriva så mycket...nehej:). sen kom ett till mail senare "komma över?"

Har även fått mail från en (yngre än mig) som ville att jag skulle titta på honom i cam, jag skulle inte göra nåt, bara titta, för "det skulle räcka med att veta att de där ögonen ser på mig" :)

• Anonym (hur gör man?)

jaha...idag fick jag kontakt med vad som verkar vara vääärldens charmigaste...i fel stad...fast han verkar vilja prata med mig ändå så jag vet inte...får avvakta och se

• Anonym (hur gör man?)
    ander25k skrev 2013-01-22 17:07:46 följande:
    För att komma någonvart , så måste alla våga chansa lite , släppa på lite spärrar .

Jag kan nämna att jag flyttade 120 mil för 10 år sen , sa upp mig från jobbet och drog , nu är jag singel igen , men jag ångrar mig inte .
    det är lite svårare när man har barn...och han också har barn...men visst, man vet aldrig vad livet har i beredskap:)
  • Anonym (hur gör man?)

oj, haha, nu vill den där mannen jag trodde jag gått miste om chansen med, ses i helgen...men nu vet jag inte om jag vågar!!!!!!

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-22 21:36:45 följande:
    Är det jakten du gillar? 
    Annars tycker jag att du träffar honom en gång för alla, och är han inte rätt så säg det till honom så kan ni båda gå vidare...? 
    Nja jag och jakt har inte så mkt till övers för varann faktiskt:)
    jag är ängslig att han kan vara alldeles för rätt...men jag kanske inte är lika rätt för honom. Men nu är dejten bokad så nu kör jag!
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (nybörjare) skrev 2013-01-22 22:06:39 följande:

Helt spontant blev jag medlem på MP utan att veta om jag var redo för det. Har fått massa medelanden från ointressanta män och har då inte svarat alls. Hur ska man göra, brukar ni säga att ni inte är intresserade eller ignorerar ni bara?

Det var någon som skrev om roliga meddelanden från männen. Tänkte dela med mig om två speciella jag med.
    Första meddelandet skriver han bara "Vilka fina tänder du har" Jag svarar inte och efter en stund får jag "Har du borrat i de fina än?" Drömmer
    Och en annan skrev "Har du hoppat på kryckor någon gång" Skrattande Jag måste säga att jag blev väldigt intresserad av dessa två, haha. 

Mailar fram och tillbaka med tre killar men vet inte om jag klarar av en date än. Känner mig så jäkla nervös. Tänk om de inte är alls som de verkar. Ni som är mer vana kanske kan svara på om det är vanligt att det är så?     

jag tycker det är bra prata i tfn också innan man bestämmer dejt. Man får en tydligare bild när man hör personens röst,dialekt, hur den skrattar, vilka ord, betoning osv.

• Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-01-22 22:01:06 följande:

Helt rätt!
    Kör så det ryker!
    :)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!