Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-16 21:59:17 följande:
    Men är han fortfarande aktiv på dejtingsidan? Isf har du ju fortfarande en chans...
    Och annars hade jag skickat och frågat hur det går med tjejen :)
    han har pausat sin profil...
  • Anonym (hur gör man?)

vånda...ska sova på saken. kanske mailar honom i morgon, om inte så bara för att jag ska kunna släppa det sen:)

• Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-16 21:54:19 följande:
    Hmm har ni haft någon på en dejtingsida som ni misstänkt är fejk?

Jag har haft en kille från boden som var inne på min sida väldigt ofta, dock hade han bilder osv så kändes som en vanlig kille. Men när han varit inne på min sida 101 (!!) gånger så skrev jag ett mail och sa att han hade rekordet på min sida så jag kunde iaf säga hej och så frågade jag vad han gjorde typ. Han läste det men svarade aldrig. Efter att han besökt min sida ytterligare 6 gånger utan att skriva så blockerade jag honom helt enkelt.

För 2 veckor sedan dök samma kille upp igen på min sida, liknande smeknamn, kände igen bilden plus att det stod ju att han var från boden. Då hade han hunnit besöka min sida 7 gånger och jag valde att blockera honom då igen.

Nu idag är han inne på min sida igen med ännu ett nytt konto!!! Blockerade direkt.

Och tycker faktiskt det börjar kännas lite obehagligt nu.. men samtidigt hade han ju flera kort... iofs är det ju bara att hitta någon på fb så har man ju massa semesterkort osv...

För inte tusan skaffar väl en normal person 3 nya konton?!
    låter jättekonstigt men han kanske inte är riktigt "frisk"?  går det inte att anmäla till siten?
  • Anonym (hur gör man?)
    modesto skrev 2013-01-16 22:10:19 följande:
    Har ni märkt att det inte går att ta bort sin profil på HP? man kan bara pausa, aktiverar man den igen, måste man vara akriv en hel vecka.
    det läste jag om i reglerna när jag reggade mig, så ja, det visste jag:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-16 22:16:39 följande:
    Bot?
    en robot, som söker igenom siten
  • Anonym (hur gör man?)

ok...drog iväg ett mail till mannen....vet inte om det var så smart...men nu är det gjort *suck*

• Anonym (hur gör man?)
    NooneBird skrev 2013-01-17 12:52:37 följande:
    ("hur gör man?) Bra att du gjorde det, du har ju inget att förlora på det!

Nu har jag kommit hem från min dejt, trevlig kille, snygg och lång! Lite svår att läsa så jag vet inte riktigt om det blir något mer där. Träffar honom gärna för en andra dejt i en mer avslappnad miljö. Ingen av oss har några planer för helgen och vi pratade lite löst igår kväll om att göra något i helgen om dejten fick bra.
    Fick en härlig kram iaf innan han åkte och han sa att vi skulle höras senare. Får väl se då.

Kul att du hade trevligt:)

jag får se om det händer nåt..tror inte det. Jag skrev han inte skulle maila om de hade det underbart för då vill jag inte veta:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-17 14:52:57 följande:
    och så sitter ni bägge två där i var sin ände och blir upprörda över att den andre gått in redan för att spana ...

Eller hur var det nu tänkt att fungera ? Förvånad 

jag tror alla som är på en sån site fattar att ev dejter kanske går in och läser. Jag skulle inte förvänta mig att nån jag träffat en gång skulle sluta med det pang bom. Fortsätter man däremot träffas så blir det väl mer aktuellt.
  • Anonym (hur gör man?)

hittade igen en jätteintressant person...för långt bort! varför hittar jag inga inom rimligt avstånd? eller så är de yngre...får ofta påhälsning av yngre på min profil, vet inte riktigt varför.

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-17 18:23:28 följande:
    hittade igen en jätteintressant person...för långt bort! varför hittar jag inga inom rimligt avstånd? eller så är de yngre...får ofta påhälsning av yngre på min profil, vet inte riktigt varför.
    just nu är det en 24-åring som glatt mailar mig, ålder inget problem för honom tydligen. Vad sjutton ska jag göra med en 24-åring?!? (förutom det uppenbara förstås:))
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!