Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2013-01-16 00:22:01 följande:
    Är jag den enda här i tråden som inte har en KK? Undrar bara, har som inte riktigt reflekterat över att det var så pass vanligt och det får mig att tänka att mina dejter kanske har KK:s som jag inte ens vigt en tanke åt innan..?
    jag har ingen, kommer nog inte ha. Försökte faktiskt i höstas....fick ett "erbjudande" :), tänkte att "alla" verkar ju göra det så det kanske är så man ska göra då, efter skilsmässa osv. Men det funkade inte alls för mig, blev pannkaka:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-01-16 07:35:34 följande:
    Har inte heller kk. På ett sätt hade den relationsformen kanske passat mig bra i nuvarande livssituation men dels tror jag inte på konceptet (ngn blir alltid sårad) och dels är jag för engagerad. Jag har svårt för att umgås och ligga med en person utan att bry mig om henne på andra plan, har också svårt att träffa flera samtidigt...så då faller hela tanken med kk. Jag är för blödig helt enkelt
    det var nog samma insikt jag fick efter mitt sk. "försök" med KK... jag är lite för känslosam:)
  • Anonym (hur gör man?)

fast nu blev jag lite smått deppad....gjorde en detaljerad sökning på HP på bara mitt län och rätt åldersgrupp....hittar...ingenting!

• Anonym (hur gör man?)
    modesto skrev 2013-01-16 12:34:20 följande:
    Det är alltid så även i en vanlig relation att det ena har mer känslor än den andra.

"alltid" är väl en generalisering
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-16 20:39:23 följande:
    Eller hur?! Tycker att det är skäms-varning på den
    ja, fick mail från en person med den texten för nån dag sedan. Som ett misslyckat försök till att vara rolig?
  • Anonym (hur gör man?)

ulfsas skrev 2013-01-16 21:08:24 följande:
    Bra att du skriver det du tänker eftersom jag frågade om er/din uppfattning.
    Det jag menar med ''att du har alltsom passar dig och tvärtom'' i presentationen är bara för att man skall passa varandra hyfsat. Menar inte perfektion annat än inbördes bara inkl imperfektioner. Hur man passarandra är då egalt.

Det verkar som om många/flertalet av er tjejer bara sitter och väntar på att killar skall skriva. Varför inte söka och skriva själv? En undran bara?
    jag skriver nog ungefär lika mycket som jag får mail, så alla tjejer gör inte så:)

• Anonym (hur gör man?)

lite deppig idag.....

insett att jag missade en fantastisk man....

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-16 21:34:36 följande:
    Hur vet du det?
    han mailade med mig efter nyår men han hade mailat lite längre med en annan. Vi klickade som bara den, han var överförtjust vad det verkade...men han hade redan bokat in en dejt med den andra. Han gick på dejten och de hade det givetvis fantaaaaaastiskt! Blev ingen dejt för mig... jag ville verkligen träffa just den här personen. Tänkte väl i min fantasi att om det inte föll väl ut kanske han hör av sig, men just nu bara insåg jag att det kommer han givetvis inte göra, varför skulle han det liksom?
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-16 21:41:39 följande:
    Ajdå?

Inget som kan repareras ? 

"Hej,

jag insåg idag att jag höll på att missa en fantastiskt man,
    men kom på att han alldeles säkert skulle ge mig en andra
    chans att räta till situation över en kopp kaffe på ett trevligt fik
    som jag tänkte bjuda honom på.

Kan du torsdag eftermiddag klockan 15 vid <närmsta fik>

Kram
    (Hur gör man?) "

Eller något sådant kanske ? Underskatta inte vad en ren fråga kan göra för underverk. 
    ja, haha det var ju riktigt vackert:)
    jag skrev väl nåt liknande men inte lika fint, i det sista mailet. Vet inte hur smart det är att höra av sig redan nu, kanske borde vänta lite? ge honom chansen att tröttna på henne? eller är det smartare agera nu? vad säger ni herrar? det har inte ens gått 2 veckor...
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-16 21:56:43 följande:
    Om du inte vet hur det går (dvs inte vet att det just nu går bra och han är i ett fast förhållande) då skulle jag säga, hör av dig så fort som möjligt - om du sedan får svaret att han är upptagen, då vet du.
    det är inget fast förhållande...och han var väldigt tveksam, nästan förvirrad om han skulle träffa henne eller mig:) ...men jag misstänker att det ev går ganska bra. Men är det för snabbt och desperat av mig att maila honom efter bara två veckor? Eller blir man som kille bara smickrad över det?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!