Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Ernst Hugo skrev 2013-01-13 22:01:13 följande:

Ingen brist, jag bara var nyfiken {#emotions_dlg.flower} Är själv en fan av de stora tangokungarna så som Olavi Viirta, Eino Grön m.fl.   

Jag blir mer rädd när man skriver att man tycker om det mesta i livet, gillar resor och träning samt gärna åker på golfresa till Spanien Förvånad  
    hahaha, ok :)
  • Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-13 23:07:40 följande:
    Jag vet ännu inte hur jag ska tänka.. har ett par fd dejter som besöker min sida då och då... men hittills har jag inte klickat in på deras igen...
    det är väl inget konstigt? De kanske funderar ändå på om de vill...
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-01-13 23:10:08 följande:

Kan man "råka" komma in på någons sida? Om man får upp i något sök? Händer det någon enstka gång,är det väl ingen fara..men är det 15ggr..känns det lite skumt kanske. Men då kan man väl bara blocka?
    jag har flera ggr av misstag råkat klicka när jag dragit musen över namn så att man får se bilden, så det vet jag att man kan göra:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 18:36:50 följande:
    Så här vart min nya presentation på pannkakan:

Välkommen till sajtens tråkigaste presentation. Den var tydligen för lång och i allt nedkortande försvann det lilla som var roligt.

Jag är en singelkille som hoppas finna vad jag saknar just nu.

Som person jag är ganska lugn, hyfsat tålamod och är snäll och trevlig.
     Humor tycker jag är viktigt.
    Mina två största intressen är rock (mest punk och hårdrock) och bilar.
    Jag har inga allergier mot varken djur eller barn men har inga planer på att skaffa egna.
    Jag tycker om att gå ut och äta, gå på konserter, krog/nattklubb, bio, en mysig hemmakväll med middag och film och jag går gärna på motorsport och andra.
    Jag är seriös, trogen och inte svartsjuk och jag vill helst att du är på liknande sätt.

Vi bör ha något gemensamt både vad det gäller personlighet och intressen.
    Din ålder är inte särskilt viktig 25-45 kanske.
    Jag är för närvarande öppen för allt från vänskap till äktenskap och allt därimellan.

Skriv en rad eller två här på pannkakan (jag vill helst se minst en bild på dig, gärna flera) så svarar jag förr eller senare. Kram på dej!
    helt ok tycker jag. Jag hade nog kunnat tänkt mig maila till en med en sån profil
  • Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-14 18:46:31 följande:
    Så, nu behöver jag lite tips...
    Hur gör jag med mina dejter? Seriöst, så är jag inte ett dugg sugen på att dejta dom. Eller dejta överhuvudtaget. Dejtade ju en och samma kille hela hösten och avslutade det precis innan jul - och det känns som att jag började dejta i all hast, för att slippa känna och gå igenom det jobbiga det innebär med att avsluta något med någon. Och nu inser jag att det kanske var lite väl hastigt att gå fram och börja hänga på hp...

Hur som...

R - Han jag dejtade första gången i mellandagarna. Vi har träffats 2 gånger. Han hörde av sig idag ( och flera gånger i helgen ), och vill träffas imorgon. Han föreslår bio. Jag har faktiskt ingen lust. Han verkar vara en helt hygglig kille med ordnade förhållande och stabil i sig själv men jag vet inte... får man äckel-känslor när man kysser någon så är väl det en stark indikator? Han verkar lite tråkig för min smak. Fast å andra sidan kanske jag går miste om nåt om jag lägger ner det redan nu? Jag kanske borde ge honom en chans? Ska jag avvakta och dra ut på det lite och se hur jag känner om ett par dagar? 

Och sen till den andre, N - han skrämmer mig. Han verkar ha ADHD eller nåt. Han messar hela dagarna. Å skickar typ 6-7 mess på raken innan jag hunnit svara. Det var han som hade 2 barn med 2 olika kvinnor - som bägge tydligen led av psykisk ohälsa. Han jag pratade med i tele i förra veckan om ni minns? Och så pratar han bara om sina pengar han tjänar hela tiden. Nä, jag får skumma känslor av honom. Han verkar lite av en "farlig" kille faktisk. Å han föreslår att vi ska ses på ett glas vin imorgon och efterrätt ( vi har skämtat lite om hur vi föredrar efterrätt framför huvudrätt nämligen haha )
    Ska jag dra ut på det oxå? Och ser hur jag känner i slutet på veckan?

Jag ska resa med jobbet ons-tors och har mkt att förbereda och tänka på inför det. Känner att dejtandet inte känns lockande alls för 5 öre. Men det är ju som det känns nu. När jag kommer hem kanske jag känner annorlunda och jag vill inte heller ångra mig att jag kanske går miste om nåt.
    Dejting-moodet är på 0 just nu.  
    varför ska du dra ut på det? Den sista verkar komplett galen, jag skulle passa mig j-a noga för den...

och varför ska du dra ut på det med den första? Du verkar inte speciellt intresserad själv. Är det i brist på annat?
  • Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-14 19:28:41 följande:
    Hahaha. Garvade högt när jag läste dina kommentarer. 

Alltså den "galna" är jag fan rädd för på riktigt. Har haft tanken att avsluta det men varje gång jag försöker lite lätt så dimpar det ner ytterligare sms. Tror jag måste avsluta han på ett smidigt sätt. Känns som det kan ta hus i helvete annars. Dessutom vet han vart jag jobbar så jag måste göra det smidigt och snyggt.

Ja, o den första... bra fråga. Nä, jag är ju inte intresserad (tror jag? ) Men kanske jag hoppas att det kanske kan komma nån känsla trots allt, han e ju en "bra" kille..

Haha, ja jag hör ju själv hur det låter. Funderar på att pausa mitt medlemsskap. Men först måste jag nog avsluta det hela lite snyggt med bägge två.
    Funderar på att få fram nåt i stil med att: "jag just nu inte är på dejting-humör och behöver tid för mig själv." Eller vad fan skriver/säger man?? Obestämd
    Tänkte jag skulle vara lite någorlunda juste och rak denna gången...  
    ja det funkar säkert att säga så. Fast de kommer säkert tolka det som att du träffat nån annan så kanske bättre bara vara ärlig och säga att det inte riktigt klickar till 100 %?
  • Anonym (hur gör man?)

jag var ju på en dejt i mellandagarna, jättetrevligt på alla sätt och vis, men sen ville han inte ses mer. Ok, jag fattade. Men vi har haft lite sporadisk kontakt ändå hela tiden, lite sådär "väder o vind", bara. Nyss chattade vi lite och jag fick in nån liten gliring om att honom hade jag ingen stor framgång med (hade kanske hoppats pyttelite att han skulle komma på bättre tankar)...men nu vet jag...han svarade "nej, det är inte alltid det klaffar"

haha...nu behöver jag rakt inte undra om det där mer:)

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-14 19:44:15 följande:
    å galningen kanske blir ännu mera galen... å hittar på nåt? Med tanke på att han vet vart jag jobbar Förvånad eller är jag över-nojig nu?
    hm...honom tror jag inte du kan räkna ut reaktionen ifrån. Han kanske kommer fortsätta messa och greja...
  • Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-14 19:46:47 följande:
    Oh no... men gud va jobbigt att ändå höra det. Hm, kanske bättre att leva i nån slags ovisshet, eller tänker jag fel. Fast de kanske e lättare att släppa då
     Obestämd Hm, verkar som ni i tråden börjar få mig mer på andra tankar att man faktiskt ska vara rak och ärlig...Obestämd

För nu efter det så känner väl du ändå inte för att messa honom mer va?? 
    vi diskuterar musik en hel del så jag skulle kunna tänka mig fortsätta med det faktiskt...o leta vidare efter en annan dejt:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-14 19:47:06 följande:
    Nedan är kopierat av det som skrevs på chatten idag, början och slutet är dock inte med för inte relevant till detta.... men frågar man verkligen så om man inte bryr sig? Eller är det just för att man inte bryr sig som man vågar fråga som han gör? Men det är såhär han skriver varje gång jag nämner en dejt... väldigt nyfiken av sig....

Jag: haha, tjejen med kasst tålamod här ju Flört
    Har inte dejtat någon än ju Glad
    Han: skulle du inte dejta två stycken under förra veckan?
    Jag: Nä va barnvecka då, dejtar helst inte på barnveckor..
    Han: ok. ska du träffa dem den här veckan istället?
    Jag: Nepp, ställdes in i helgen.
    Han: varför då?
    känns som en relativt neutral konversation tycker jag
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!