Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-01-17 18:24:01 följande:
    Vad menar du Ernst? Att jag inte ska se det som ointresse?

Fan vad svårt allt blir såfort man väl träffats! Innan vi träffades satt vi och skrev till varandra när som utan att tänka att man var jobbig och störde. Nu känner jag direkt att näe jg kan inte skriva till honom så att han tycker att jag är efterhängsen. Varför blir det så när man väl träffats? Konstigt
    jag skriver om jag vill skriva! De får tycka vad de vill, förhoppningsvis blir de glada:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-01-17 18:37:10 följande:
    Vilket uppenbara?Tungan ute
    Hur gammal är du då? 
    hahah, jag tror nog du kan räkna ut vad en 24-årig är ute efter, som inte vill ha ett förhållande:)

jag är 42, så skulle kunna vara hans morsa!
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-01-17 18:40:16 följande:

Ah, det kanske var lite väl:)
    ja precis:) jag är inte ute efter lammkött:)
  • Anonym (hur gör man?)

tror det är en förståndshandikappad man som är inne på min profil hela tiden också. Nu hade han bytt till ny profil och nytt foto men det syns liksom på honom att allt inte står rätt till. Kan inte vara lätt försöka få kontakt för honom.

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-17 18:50:29 följande:
    Hm, jag tolkade det dock som ett klockrent nej. 
    Intressant hur vi tolkar så olika allihopa. 

och då finns det inget att göra än att skriva till honom  så man får ett tydligt svar:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-01-17 18:58:21 följande:

I och med att Noonie sa att hon ville träffas, tolkade jag också det som ett nej, han kunde ju bara sagt "jag också" eller liknande....tolkade det också som ett nej
    ..men kan ha fel.
    eller så var han bara den tröga typen som det tar ett par dagar för innan det landar..och så hör han av sig då:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-01-17 19:04:08 följande:

mm..om man är sugen på en sån trögis :)
    nej kanske inte...finns fler fiskar i havet:)
  • Anonym (hur gör man?)

från dödstyst och stilla  igår...till att jag nu plötsligt mailar med tre stycken...i MIN stad...det fanns ju inga...nu finns de ...fattar inget:)

• Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-19 02:38:20 följande:
    Smsar med min gymnasiekärlek. Herregud så kär jag va i honom men han dumpade mig efter ett par månader och kan än idag komma ihåg smärtan...

För ett år sedan träffades vi igen då vi båda flyttat till samma stad. Samma känslor igen men det rann ut i sanden..

Och nu har han förklarat sin kärlek för mig, pratat gamla minnen, berättar hur fin jag är, att jag alltid finns i hans hjärta osv.

Och absolut, hade aldrig tvekat att försöka igen, förutom det faktum att hans sambo är gravid med deras första barn.....................
    Vilken jävla idiot som i så fall NU förklarar dig sin kärlek!  Detta är helt klart ett fall av "hjälpjagskafåbarn-noja"...håll dig ur vägen Tusse.
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-19 09:27:18 följande:
    Men åh...

Dessa avstånd

Träffade en jättesöt och trevlig tjej igår kväll, vi satt hur länge som helst på kvällen och pratade om allt möjligt, kändes bra, fick en fin kram när vi träffades och en till när vi skilldes åt. Sände henne ett meddelande sent på natten, avslutade med kram för att markera att jag uppskattat träffen, och fick här på morgon likadant tillbaka.

... men det är så himla svårt med avstånd och tider och barnen och allting - ingen av oss är förstås flyttbara och det är över en timmes resa emellan när det inte är rusning.

Känner mig så kluven inför hela dejtinggrejen - å ena sidan vill jag träffa någon vuxen att prata med och träffa och mysa i soffan och se film och .. Hela paketet lixom.

Å andra sidan vet jag att realistiskt kommer jag träffa en ensamstående deltidsmorsa som inte är flyttbar på andra sidan stan och vi kan träffas 2-3 ggr varannan vecka i bästa fall Realistiskt kanske 2-3 ggr i månaden. Och det vet jag inte om jag vill, och det vill ju inte någon annan heller.

Det är ju i vardagen jag vill ha någon vid min sida - inte bara när det är fest.

Varför skall det vara så svårt ?!? Skrikandes 
    känner precis likadant. Det ÄR knepigare när man har barn, så är det bara. Idealet är väl att träffa typ grannen...:)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!