Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

hm..vad säger ni om en person som varit inne på min profil 7 ggr idag men inte mailat eller gjort nåt? Vad ska man tro om det? Är jag varit inne mer än två ggr på en profil mailar jag och talar om att det är jag så det inte blir stalkerfeeling:)

• Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-14 22:08:25 följande:
    Ska jag ta steget och radera honom överallt?
    Då försvinner alla chanser igen. Men samtidigt har jag ju redan försökt oxå och fick inget av de.

För såhär som jag mår ikväll önskar jag inte ens min fiende. Gör så jävla ont av saknad.
    radera! Om du läser här i tråden så ser du att du ältar och ältar...de mår man inte bra av
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 16:47:02 följande:
    Som uppdatering på mitt nätdejtande kan jag i alla fall nämna att jag nu skriver med tre som verkar riktigt lovande (och en massa andra som jag är betydligt mer tveksam kring). Kanske lite av ett lyxproblem men är faktiskt riktigt svårt att veta vem av de 3 jag ska ordna en dejt med först. 2 st har frågat och jag har förhalat lite...Jag vill inte köra dubbelspel så hur gör man? Fortsätter snacka tills man vet bättre vartåt det lutar? 
    välj en av dem och boka in den dejt ganska fort så kan du se vad du tycker om den. Känns det inget bra avslutar du den grejen, bokar in nästa.
  • Anonym (hur gör man?)

jag kan också uppdatera: mailar med en som verkar lite "svår", lite mörk i sitt sätt att tänka men samtidigt lite fascinerande. Vet inte riktigt hur jag ska tycka om honom än

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 17:15:42 följande:
    Oj, det där är inte alls min typ av kille. Vet dock att många tjejer går igång på den typen av killar! Vad är det du tvekar kring?
    jag tycker om intellektuella typer, detta är en sån:) har bara mailat än så länge så vet inte helt än. Han har haft en depression tidigare men är bra nu (säger han), han har ett väldigt smalt och nischat jättenördigt yrke:) , kan jag iofs tycka är rätt kul samtidigt, men jag begriper inget av det, haha. Kanske inte jättesnygg...men det får man väl se hur man tycker om man sågs IRL.
    tror vi har så totalt olika liv så kanske aldrig skulle funka, men samtidigt är det som sagt lite fascinerande:)
  • Anonym (hur gör man?)

hur gör ni med filtreringen på HP? Jag satte mitt eget län + grannlänen....men det blev så vaaaansinnigt tråkigt, hittade inget kul:) , så la till Stockholm och vips, så dök det upp en massa roligt att läsa och titta på. Men där bor jag ju inte som sagt....är det ändå bättre bara ha grannlänen?

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 17:26:32 följande:
    Jag har bara mitt eget län. Kikar ibland över i ett av grannlänen, men egentligen tycker jag att det är för långt bort så det är minst sagt halvhjärtat. beror väl på vad du är ute efter, kan du tänka dig att träffa någon som bor i Stockholm? Skulle du kunna flytta om du träffar rätt, hur ser du på distansförhållanden?
    ja det är ju frågorna det.... Jag skulle inte kunna flytta till Stockholm så bara av den anledningen är det ju rätt dumt, men det blir lite roligare att vara på HP på det sättet. Skulle jag ha bara mitt län skulle jag dö av tristess! :) Har inte dykt upp nåt av intresse än på den fronten.
  • Anonym (hur gör man?)

ok, nu vet jag vad jag tycker om honom.:)
    fick hans mailadress förut, googlade den nu och voila, han fanns i ett klipp på youtube ...nu har jag både hört rösten och sett honom lite in action...tror inte det är nåt för mig

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-15 19:02:26 följande:
    Ok Men är det så att du inte känner lite mer för någon av dessa då tycker jag nr1 låter mest intresssant
    jag tycker nr 2 låter intressant, om nu inte längden är ett problem för dig:)
  • Anonym (hur gör man?)

Jag tycker HP funkar rätt bra ändå.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!