• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Evfi80

Hej alla här inne.vi är nya i ivf karusellen efter en spontan graviditet.. Hur går denna karusell och va har vi att förvänta oss?tack på förhand.

• LnH

Hej! Här inne har det varit tyst, gjorde en frysåterföring den 28de, ett 6 dagars embryo. Tog ett test igår och det var negativt, idag såg det ut så här, tror faktiskt att jag har plussat efter alla försök...

• Vincents mamma

Hej lnh!!! Det ser verkligen lovande ut!! Håller alla tummar och tår för att det är ett plus och att det blir starkare dag för dag! Imorgon ska vi på vul är så nervös på vad vil ska få se, eller inte se

• LnH

vincents mamma, har du plussat??? var väl bara du och jag som var kvar sen innan? jag tog ju två test idag, ett på morgonen och det var svagare än det jag la upp, och det jag tog senare under dagen var starkare, det måste ju betyda att det är ngt i alla fall??

• Csillag

LnH : Super super stort grAttis !!guuu va glad ja blev nu när ja gick in o läste. Nu kommer ja kunna Kika in mer här inne.jobbar sista dAgen imon o sen ska j äntlugen va hemma med Savannah . Vincents mamma: jag väntar me spänning att fä veta om det är en eller två knoddisar i din mage .hör av dej så fort du varit på vul.

• Csillag
    Evfi80 skrev 2013-03-21 14:56:07 följande:
    Hej alla här inne.vi är nya i ivf karusellen efter en spontan graviditet.. Hur går denna karusell och va har vi att förvänta oss?tack på förhand.

Evfi80 skrev 2013-03-21 14:56:07 följande:

Hejsan o välkommen in till oss. Förlåt de tagit tid att svara.legat i hög säsong på jobbet o ska äntligen få va mamma ledig nu. Det är bara att fråga på allt du vill veta
  • LnH

csillag! tack! för visst är det positivt? dock tidigt, rd 4 dock efter en 6 dagars blastocyst, men gjorde FET utan mediciner så det är ingen spruta som lurar en heller...skulle ju vara helt underbart ifall jag kunde ta ett digitalt imorgon för att ge till mannen då vi firar vår bröllopsdag imorgon. Det skulle vara en super present, mycket bättre än att köpa en ;)

• Vincents mamma

Japp, har fått ett plus! Ruvardag 7 med 2 st 3dagars dök det upp första gången och verkar fortfarande vara det, är i vecka 8 om allt är som det ska och som sagt... Imorgon får vi en första blick hur det ser ut! 1, 2 eller om vi har riktigt otur.. Ingen men min man tror på 2 och jag på 1

• LnH

Vad kul! Grattis! Och va roligt med VUL, jag längtar till det! Och slippa alla FET och sprutor och mediciner etc :)
    vi fick bara en denna gång (hade bara en i frysen, men den var fryst dag 6) och det verkar ju ha gjort tricket! Den såg inte bra ut dag två så de odlade vidare den och då såg den riktigt bra ut efter några dagar. längtar tills imorgon för se om det fortfarande är ett plus ;)
    Det kommer nog att ta tid innan jag kommer att fatta att det har fungerat.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012