• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Csillag
    enäggs81 skrev 2013-04-17 14:25:45 följande:
    7 ägg fick dom ut idag!

enäggs81 skrev 2013-04-17 14:25:45 följande:
    7 ägg fick dom ut idag!

Åhhhhh va roligt!!håller tummarna att alla blir befruktade o utvecklas som dom ska. Snart e du ruvare gumman!!
  • enäggs81

hoppas jag blir ruvare i alla fall! ska ringa kliniken imorgon efter kl.13 och fråga! nervöst nu innan ET.

• LnH

csillag- tack! Inget mer rosa när jag torkar mig sen igår vid lunch ungefär, peppar peppar

Enäggs -lycka till! Du ska se att det kommer att gå bra och att du snart är ruvare!

• Lac2010

Hej tjejer! Har inte vart inne här på väldigt länge. Men nu ni!!! Är gravid igen...VI KLARA DET SJÄLVA! När vi minst ana och inte ens tänkt på det. Så nu hoppas jag bara att det är ok och att det vill stanna! Skulle göra ett syskonförsök i sep annars, nu hoppas vi att detta vill stanna istället!!!!

• Csillag
    Lac2010 skrev 2013-04-25 22:17:20 följande:
    Hej tjejer! Har inte vart inne här på väldigt länge. Men nu ni!!! Är gravid igen...VI KLARA DET SJÄLVA! När vi minst ana och inte ens tänkt på det. Så nu hoppas jag bara att det är ok och att det vill stanna! Skulle göra ett syskonförsök i sep annars, nu hoppas vi att detta vill stanna istället!!!!

Lac2010 skrev 2013-04-25 22:17:20 följande:

Åhhhh va skoj tt höra ni lycktas !! Håller tummarna för er.
  • enäggs81

Jag kan uppdatera. Är på RD 6 med ett 2-dagars. Fick 2 blasto till frysen. Har testat neg idag. Kan jag fortsätta hoppas ändå?

• enäggs81

Lac2010: är ju fantastiskt! Grattis!;)

• Csillag
    enäggs81 skrev 2013-04-25 22:41:19 följande:
    Jag kan uppdatera. Är på RD 6 med ett 2-dagars. Fick 2 blasto till frysen. Har testat neg idag. Kan jag fortsätta hoppas ändå?

enäggs81 skrev 2013-04-25 22:41:19 följande:

Gummn,absolut att du kan fortsätta att hoppas.de e ju ett 2 dagars.många testat inte positivt ens med 5 dagars på rd 6 så absolut att du kan fortsätta hoppas. Håller tummarna för sej. Hur har du mått,känningar?
  • enäggs81

csillag: jag har mått sådär sen jag började med vaggisarna. öm i buken, trög mage, humör som är dödande, trött som bara den.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012