• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Csillag

Super super stort grattis gumman !!!! Guuu va glad jag e för din skull Samma me Vincents. Tänk så som vi har kämpat ihop så länge,samma me några fler här inne. Ringde min man o bara tjooooa i tlf Att ni lyckats. Guu v glad ja e.snarrt kommer alla krämpor o ja lovar er att de e värt varenda krämpa värk osv. Om några månader sitter ni där me små knoddisar Nu har ja officiellt mammaledigt fram till minst jul .ska bara njuta o t var på varenda sekund. Mannen min bävar för gå tillbaka till jobbet.han trivs super på sitt jobb men han har storm trivts me Att var hemma me Savannah från dag 1 till nu. Han hade nog mer än gärna varit hemma några månader till. Mn nu e de min tur.till vintern får han va hemma me henne igen. Svit tänk att min lilla Knodd är 2 månader på söndag,tider rusar på så ja säger var de,njut varenda sekund av graviditeten.. Massa massa grattis igen.

• LnH

Gud vad skönt att få se ett hjärta!!! Grattis igen!

Cisillag: tack! Jag är glad men inte så glad som jag trodde att jag sklle vara, känns så overkligt, typ som om jag drömmer eller ngt. men hinner nog vänja mig innan "den" kommer ;)

• Csillag
    LnH skrev 2013-04-02 16:31:14 följande:
    Gud vad skönt att få se ett hjärta!!! Grattis igen! Cisillag: tack! Jag är glad men inte så glad som jag trodde att jag sklle vara, känns så overkligt, typ som om jag drömmer eller ngt. men hinner nog vänja mig innan "den" kommer ;)

LnH skrev 2013-04-02 16:31:14 följande:
    Gud vad skönt att få se ett hjärta!!! Grattis igen! Cisillag: tack! Jag är glad men inte så glad som jag trodde att jag sklle vara, känns så overkligt, typ som om jag drömmer eller ngt. men hinner nog vänja mig innan "den" kommer ;)

Vet hur du känner.ja gock så hela graviditeten o pga all mina tidigare missfall o MA så kunde ja aldrig slappna av o njuta. Vet ju hur lätt de e att säga mn hur svårt de e att göra. Men ja hoppas verkligen du kommer dit för ni e verkligen värda de här.
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-04-02 16:11:30 följande:
    Vi har just fått se ett pickande hjärta i precis rätt storlek! :)

Vincents mamma skrev 2013-04-02 16:11:30 följande:
    Vi har just fått se ett pickande hjärta i precis rätt storlek! :)

Grattis gumman Glöm nu inte att be din IVF klinik att få en bild på dina ägg som dom satte in.e en häftigt minne o lite Nnorlunda.hur många har en bild på sitt ägg haha
  • LnH

när kan man slappna av och bara vara gravid? jag kan inte sluta testa för att se om testen blir starkare eller inte. så här var det absolut inte med de två första barnen, då testade jag och var gravid och funderade inte alls på om det växte eller inte..

• Csillag
    LnH skrev 2013-04-03 17:22:56 följande:
    när kan man slappna av och bara vara gravid? jag kan inte sluta testa för att se om testen blir starkare eller inte. så här var det absolut inte med de två första barnen, då testade jag och var gravid och funderade inte alls på om det växte eller inte..

LnH skrev 2013-04-03 17:22:56 följande:

Önskar j ärligt kunde svara NU men ha vet sj hur svårt de va denna gången.o som du sa så var de i te vArit innan.me dotter. Fanns inte en tanke mn ja tror de har me att man kämpat så hårt o länge så när man väl blivit de så e de så overkligt o man blir rädd att nått ska hända. Du får göra som läkaren sa till mej,sätt upp milstolpar hela tiden o för varje milstolpe du passerar ju närmRe BF dagen e du.
  • LnH

usch har mensvärk idag, men kan också bero på atj jag känner efter extra mycket, ska inte ha min mens imorgon eller på lördag, testar som en galning. Syns det skillnad på dessa test? De till vänster är från 5 dagar efter insättning och de till höger är från 7 dagar efter.

Tycker det borde stiga mera?! Eller är jag bara nojjig? Tycker att testlagrets tester inte har blivit nämnvärt starkare men de jag fick från kliniken har blivit starkare?!
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012