• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • enäggs81

plussade idag ;)) bild finns i mitt galleri. står RD 9 under! har även tre bilder från igår när det var svagare.... så nu ska jag njuta med reservation för riktiga testdagen

• familjenekberg
    enäggs81 skrev 2013-04-28 08:28:17 följande:
    plussade idag ;)) bild finns i mitt galleri. står RD 9 under! har även tre bilder från igår när det var svagare.... så nu ska jag njuta med reservation för riktiga testdagen

Å vad härligt håller tummarna för att allt går som det ska. Lycka till
  • Csillag

Åhhhhh super stort grattis gumman !!!!!!!! Ja sa ju att du inte skulle ge upp!!! I slutet av året/början av nästa så sitter du me en liten Knodd i famnen
  • LnH

Hej! Det går bra för mig...tror jag.
    Fick ett tidigt ul och fick se hjärtat och höra det (var då i vecka 6+5) och nästa vul är den 7/5 och jag mår illa som bara den mer eller mindre varje dag. Mindre kul!
    Men det är ett positivt tecken i alla fall, då stiger väl hcg nivån. Men har inte mått illa i mina andra graviditeter...det hade jag gärna sluppit denna med Skrattande

• LnH

Vincents mamma: ja det har blivit ett längre tag vi har "hängt ihop". Hur går allt för dig? Jag börjar bli "fet, jag kan inte knäppa mina byxor längre, har beställt mamma kläder, hoppas att de kommer idag, måste ha tröjor eller linnen som går ner över låren för att inte visa att byxorna är uppknäppta och sitter ihop med ett gummiband :)

Känns så konstigt nu nrä man är gravid, innan så hängde man här och peppade varandra och delade mig sig vilka doser av gonal-f etc man hade och alla symptom. På ett sätt saknar jag det. Känns underligt att äntligen vara gravid. Såklart är jag glad att vara det MEN det känns oavsett konstigt. Trots att jag har sett att det fanns något därinne och att jag fick sse och höra hjärtat så känns det overkligt. Som om det är jag som ser något ur någon annans ögon så att säga.

Har mått illa vissa dagar, så har nu skaffat seabands, får se om det hjälper, hittils idag så har jag mått lite illa men inte alls som dagarna innan då jag nästan fått panik och bara vill gå av tunnelbanan. Men det har dock bara varit illamående och har inte kräkts, men obehagligt oavsett.

Enäggs, grattis till graviditeten!!!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012