• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Vincents mamma

Tror den heter vi som äntligen är gravida med ivf 2013. En riktigt bra och trevlig tråd där vi blir fler och fler, allt från nyplussade till vecka 14 typ, där man får massor med stöd och svar på många frågor och eftersom alla gjort ivf kan man dela all oro,symtom m.m med fler som vet precis hur det känns! Du är så välkommen när du är redo!

• Csillag

Hoho flickor..... Vart e alla ?? Hur går de för alla ?? Gillar inte hel tystnad,då blir ja orolig

• Vincents mamma

Hej, fick en kraftig blödning förra söndagen och fick komma in på måndagen och då fanns en lagom stor bebis med pickande hjärta kvar, har precis slutat blöda och ska tillbaka på torsdag får att se hur det ser ut, har en känsla av att den finns kvar och växer som den ska. Har varit sjukskriven sen i förra måndagen och planen är väl att jag ska börja jobba efter torsdag igen.

• enäggs81

Har ÄP idag! Nervöst nu! Vincents mamma: vad trodde dom blödningen berodde på? skönt att fostret var kvar. Puh!

• LnH

Får rosa på pappret när jag torkar mig, trdje dagen idag. Känns mindre kul :( Och det ilar till innuti, typ i livmodertappen känns det som, till och från. Men har inte ont så kliniken säger att det inte låter som ngt farligt. Men har ont i magen och mår illa av magkatarr för jag oroar mig.

• Csillag
    enäggs81 skrev 2013-04-17 08:04:43 följande:
    Har ÄP idag! Nervöst nu! Vincents mamma: vad trodde dom blödningen berodde på? skönt att fostret var kvar. Puh!

enäggs81 skrev 2013-04-17 08:04:43 följande:

Hur gick de på ÄP Ida???
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-04-17 08:00:19 följande:
    Hej, fick en kraftig blödning förra söndagen och fick komma in på måndagen och då fanns en lagom stor bebis med pickande hjärta kvar, har precis slutat blöda och ska tillbaka på torsdag får att se hur det ser ut, har en känsla av att den finns kvar och växer som den ska. Har varit sjukskriven sen i förra måndagen och planen är väl att jag ska börja jobba efter torsdag igen.

Vincents mamma skrev 2013-04-17 08:00:19 följande:

Åhhhh v skönt att hörA hjärtat pickAde. Min ena pojk trodde dom ju inte skulle klara sej i magen utan bara hans bror mn han kämpade på o ut kom dom båda. Tyvärr har mina andra graviditeten me twins inte gått lika bra. Har ju 3 MF me twins bakom mej. Du ska se att denna lilla Knodd som e kvar i magen på dej nu växer o kämpar på o om några månader har du en liten Knodd i famnen.
  • Csillag
    LnH skrev 2013-04-17 09:50:20 följande:
    Får rosa på pappret när jag torkar mig, trdje dagen idag. Känns mindre kul :( Och det ilar till innuti, typ i livmodertappen känns det som, till och från. Men har inte ont så kliniken säger att det inte låter som ngt farligt. Men har ont i magen och mår illa av magkatarr för jag oroar mig.

LnH skrev 2013-04-17 09:50:20 följande:

He inte upp gummn.håller tummar o tår at de inte ska hända bebisen nått Du ska se allt kommer gå vägen! Styrke kramar i massor
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012